چکارن

چکارن در ۶ماهه کمی عقب گرد کرده و ۱۶۱ ریال سود محقق کرده است این در حالی است که ۳ ماهه اول با کمک بیش از ۷۰ میلیارد ریال درامد های غیرعملیاتی ۳۵۷ ریال محقق کرده بود البته نکته مهم سهم از زیان به سود رسیدن است .
با هم سهم را مرور کنیم در۳ماهه . سهم با فروش ۲۷۶ میلیارد ریالی و سود ناخالص ۲۷ میلیارد ریالی بازهم زیان عملیاتی داشته البته بسیار اندک و در حد ۱۳۳ میلیون و سود خالص ۶۵ میلیارد ریال بود . در ۶ ماهه فروش به ۵۳۱ میلیارد ریال ، سود عملیاتی به زیان سنگینی رسیده و نزدیک به ۳۲ میلیارد ریال شده و سود غیرعملیاتی قبل را نیز خورده و در نهایت این ۳ ماهه دوم زیان داشته و به تحقق سود ۱۶۱ ریالی رسیده است.

شگل

شگل در ۹ماهه به سود ۱۲۷۳ ریالی رسیده به نظر همان عدد حوالی ۱۸۰۰ ۱۹۰۰ را می تواند محقق کند . سهم ۶ ماهه ۷۸۰ ریال سود داشت در حالی که ۳ماهه ۵۰۶ محقق کرده کرده بود .
در۳ماهه شگل ۱۳۶۰ میلیارد ریال فروش ، ۵۸۸ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۵۰۶ میلیارد ریال سود خالص داشته است . در ۶ ماهه فروش ۲۳۷۲ ، سود عملیانی ۹۰۹ میلیارد ریال و سود خالص ۷۷۹ میلیارد ریال است در ۹ماهه فروش به ۴۱۲۳ میلیارد ریالی رسیده و سود عملیاتی ۱۵۰۵ میلیارد ریال و سود خالص ۱۲۷۲ میلیارد ریال است رشد خوبی را در سود عملیاتی داشتیم و گزارش ۳ ماهه سوم شگل خوب است.

دکیمی

دکیمی در ۶ ماهه ۲۸۰ ریال سود محقق کرده است سهم گزارش ۳ ماهه داده و به تحقق سود ۱۳۶ ریالی رسیده بود . در ۳ ماهه دکیمی با فروش ۳۲۰ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۱۰۷ میلیارد ریالی و سود خالص ۷۸ میلیارد ریالی مواجه بود ۶ ماهه سود عملیاتی با رشد ۲۵۵ میلیارد ریال شده و سود خالص ۱۶۱ میلیارد ریال . گزارش خوبی است . البته این را باید گفت سهم در ۳ ماهه چهارم ۲۱۰ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته و این دو ماه کمتر بوده ولی روند بهبود داشته است.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *