غشاذر

غشاذر را با هم مرور میکنیم سهمی با فروش خوب ولی حاشیه سود کم … در فروردین ۹۸ با ۱۸۹ میلیارد ریال فروش مواجه بود در اردیبهشت با فروش خوب ۲۲۴ میلیارد ریالی مواجه شده و خرداد نیز با رشد نرخ ها ۲۲۰ میلیارد ریال فروش زده و تیر این عدد ۲۴۷ میلیارد ریال و در مرداد ۲۵۶ میلیارد ریال فروش بوده است در شهریور این عدد با رشد بهتر ۳۱۵ میلیارد ریال بوده و مهر حالا ۳۰۵ میلیارد ریال فروش داشته و جمع فروش۷ ماهه ۱۷۵۹ میلیارد ریال است . در مدت مشابه این عدد ۹۸۱ میلیارد ریال است . رشد خوبی داشته ولی در سود این رشد را نمی بینیم.

غشاذر باز در ۶ماهه بهتر بوده ولی عدد سود کوچک است . سهم در ۶ماهه ۸۷ریال محقق کرده است درسود ۳ماهه ۱۴ ریال محقق کرده بودو کمی بهتر شده . سهم در۳ ماهه با فروش ۶۳۴ میلیارد ریالی ،سود عملیاتی ۲۱ میلیارد ریالی و سود خالص زیر ۱۰ میلیارد ریالی مواجه بوده در ۶ ماهه فروش به ۱۴۵۴ و سود عملیاتی ۸۴ و سود خالص ۵۲ میلیارد ریال شده
غشاذر پیشرفت خوبی داشته ولی عدد سود کوچک است به خصوص در مقایسه با فروش

ددام

ددام در ۳ ماهه اول ۲۷۰ میلیارد ریال فروش داشت در تیر ۱۲۱ میلیارد ریال و مرداد هم در حد تیر ۱۲۳ میلیارد ریال و شهریور هم ۱۲۸ میلیارد ریال و مهر هم مثل ماه های قبل ۱۲۶ فروش زده و جمع فروش۷ ماهه ۷۰۲ میلیارد ریال شده است در مدت مشابه این عدد ۲۸۳ میلیارد ریال بوده و رشد خوبی داشته است.

بتا سهم

 

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *