فسلیر …

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت فسیلر، بر اساس آگهی منتشره در سامانه کدال در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ در خصوص دعوت به مجمع عمومی فوق العاده راُس ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ درمحل تهران،کيلومتر ۱۶ جاده قديم کرج خيابان سوليران شرکت سوليران برگزار گردید و مجمع در خصوص موارد زیر تصمیم گیری نمود و در مورد بقیه موارد با تنفس روبرو گردید.

با توجه به وضعيت صورت هاي مالي شرکت که حاکي از شموليت مفاد ماده ۱۴۱ قانون تجارت مي باشد، مجمع در چارچوب مفاد قانون تجارت و مفاد مندرج در ماده ۵۴ اساسنامه شرکت و با توجه به نقطه نظرات نماينده محترم سازمان بورس اوراق بهادار در اين خصوص ، مقرر نمود گزارش هيات مديره به مجمع در اين رابطه و پس از اظهار نظر بازرس قانوني شرکت ،به مجمع عمومي فوق العاده ارائه گردد.با توضيحات فوق مجمع اعلام تنفس نموده و مقرر گردید جلسه بعدی مجمع در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه تاریخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ و در محل درمحل تهران،کيلومتر ۱۶ جاده قديم کرج خيابان سوليران شرکت سوليران برگزار گردد.

لسرما

لسرما منظم در فروش عمل نمیکند ولی در هر صورت در مهر به فروش بسیار خوب ۱۴۱ میلیارد ریالی رسید و نرخ نیز ۱۴,۸۴۴,۵۰۰,۰۰۰ ریال شده . شهریور ۳۸ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ۱۴,۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال بوده . درمرداد با فروش ۵۰ میلیارد ریالی مواجه شده است نرخ فروش نیز ۱۰,۶۲۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال بوده . تیر با فروش ۶۴ میلیارد ریالی مواجه شده است . نرخ فروش نیز ۱۴,۰۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال بود و۷ماهه ۴۹۸ میلیارد ریال فروش زده است.
میانگین فروش ماهانه ۶ ماهه گذشته سهم ۵۹ میلیارد ریال بوده و نرخ نیز میانگین ۹,۷۹۶,۹۲۰,۰۰۰ ریال بوده است .

زمگسا

زمگسا در مهر با درامد کمتری مواجه شده و ۱۰۳ میلیارد ریال فروش زد . شهریور با فروش خوب ۱۳۷ میلیارد ریالی مواجه بود و مرداد با فروش ۱۱۱ میلیارد ریالی مواجه شده است . تیر با فروش بسیار خوب ۱۶۴ میلیارد ریالی مواجه شده که بخشی از فروش محصولات زراعی است . میانگین سال قبل ۷۴ میلیارد ریال بوده و در سال ۹۸ بهتر است . جمع فروش۷ ماهه ۸۰۵ میلیارد ریال است میانگین ۶ماهه گذشته فروش ماهانه ۱۱۶ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

 

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *