خمحور

خمحور در مهر با فروش ۲۰۳ میلیارد ریالی مواجه بوده و رشد خوبی داشته است . شهریور با فروش ۱۶۳ میلیارد ریالی مواجه شده مرداد با فروش ۱۱۱ میلیارد ریالی مواجه بوده است تیر با فروش ۱۴۱ میلیارد ریالی مواجه بود. میانگین ۶ ماهه گذشته در فروش ۸۵ میلیارد ریال بوده و رشد خوبی در مهر داشته . نرخ فروش نیز ۲۰,۴۳۷,۸۴۵ ریال است . جمع فروش۷ ماهه ۹۶۶ میلیارد ریال بوده است.

غفارس

غفارس در مهر به فروش بهتر از شهریور دست یافته و ۴۷۲ میلیارد ریال فروش زد .عدد خوبی برای مهر بوده و یکی از بهترین ماه های شرکت… سهم شهریور به فروش ۴۰۲ میلیارد ریالی رسیده و در متوسط ماه های قبل است مرداد با فروش اندکی کمتر ۳۹۸ میلیارد ریالی مواجه بوده است . تیر با فروش ۴۲۶ میلیارد ریالی مواجه بود در خرداد با فروش ۳۹۲ میلیارد ریالی مواجه بوده جمعا ۷ ماهه ۲۸۷۳ میلیارد ریال فروش زده است .میانگین ماهه ای قبل شرکت ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

زگلدشت

زگلدشت تا ۳ ماهه میانگین ۸۵ میلیارد ریال فروش زده بود در تیراین عدد به ۱۰۸ میلیارد ریال رسیده و نرخ فروش شیر نیز با رشد ۲۵,۴۲۹,۸۲۲ ریال بود در مرداد با فروش ۹۸ میلیارد ریالی نرخ ۲۶,۲۶۰,۲۸۳ ریال بوددر شهریور به فروش ۱۰۷ میلیارد ریالی رسیده بود و مهر نیز با فروش ۸۷ میلیارد ریالی و نرخ ۲۷,۱۷۱,۷۰۴ ریالی را دارد و ۷ماهه ۶۵۸ میلیارد ریال فروش زده است .میانگین فروش ۶ ماهه سهم ۹۵ میلیارد ریال بوده است .

بتا سهم

 

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *