غبهنوش در کار اف اس و دوغ ابعلی زده …

غبهنوش در تیر فروش خیلی خوب شده بود ۸۲۵ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ۱۲,۸۲۵ ریال در مرداد کمی افت داشته و ۷۸۱ میلیارد ریال فروش زده و نرخ فروش ۱۲,۳۸۵ ریال است . هوا کمی سرد شد در شهریور ۶۲۵ میلیارد ریال فروش داشته در مهر ۴۸۵ میلیارد ریال فروش زده است و نرخ فروش ۱۲,۹۷۸ ریال است . جمعا۷ ماهه ۴۳۱۸ میلیارد ریال فروش زده است . میانگین فروش ۶ ماهه ۶۳۸ میلیارد ریال بوده و عدد خوبی در شهریور و مهر نداشته البته فصلی میفروشد بیشتر.

غشصفا

غشصفا یکی از سهم های خوب از نظر فروش است … از سهم های صعودی در فروش بوده است : در فروردین خوب بود و ۴۷۲ میلیارد ریال فروش زد در اردیبهشت این عدد بهتر شد و ۶۱۰ میلیارد ریال فروش زده است در خرداد با افت به ۵۰۵ میلیارد ریال و در تیر دوباره با رشد ۶۳۶ میلیارد ریال رسیده و مرداد ۶۷۵ میلیارد ریال بوده و شهریور ۶۹۱ میلیارد ریال و مهر با یک پرش خوب ۸۰۹ میلیارد ریال بوده و۲ ماهه گذشته خوب بوده و جمعا ۴۴۰۱ میلیارد ریال فروش زده است . اهمیت گزارش مهر وقتی مشخص می شود که بدانیم میانگین فروش ۶ ماهه اخیر ۶۰۰ میلیارد ریال بوده است.

سپاها

سپاها در اولین ماه سال مالی خود در مهر با فروش ۳۸۷ میلیارد ریالی از شهریور بهتر بود و در حد مرداد بود . در شهریور با فروش کمی کمتر ۳۱۹ میلیارد ریالی مواجه بود . مرداد با فروش ۳۸۹ میلیارد ریالی مواجه بود.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *