شپدیس

شپدیس پیش ازاین در گزارش اعلام کرده بود فروش ۵۳۹۰۳ میلیارد ریال بوده که این عدد با کمی افت ۵۳۴۶۰ میلیارد ریال است … پيرو اطلاعيه شفاف سازي به شماره ۷۷۰۵ / ۱-۱۲۶ پ پ مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ و نيز اطلاعيه شفاف سازي اخير به شماره ۱۰۱۶ / ۱-۱۲۶ پ پ مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ به استحضار ميرساند نرخ فروش اوره داخلي شهريور ماه از طريق هماهنگي با انجمن صنفي کارفرمايي صنعت پتروشيمي و به صورت علي الحساب تعيين گرديده است. بديهي است هر گونه تغيير احتمالي در نرخ هاي اعمال شده، از طريق سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسيد.قابل ذکر است تفاوت نرخ فروش اوره داخلي از ابتداي سال مالي با نرخ بورس اوراق بهادار به ميزان ۹٫۷۱۲ ميليارد ريال مي باشد.(تفاوت مربوط به شهريور ماه مبلغ ۳۶۴ ميليارد ريال).

ثعتما

ثعتما به استحضار می رساند پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده
مورخ ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از مبلغ ۳۵,۳۶۶,۷۴۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰۶,۱۰۰,۲۲۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران ،مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور توسعه فعاليت و افزايش بازدهي ، هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۷۰,۷۳۳,۴۸۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰۶,۱۰۰,۲۲۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران ،مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور توسعه فعاليت و افزايش بازدهي اقدام نماید.

دفارا

دفارا تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر مي رسد افزايش قيمت سهام به دليل توجه سهامداران محترم به عملکرد اين شرکت که در صورت هاي مالي دوره شش ماهه منتهي به ۳۱ شهريورماه ۱۳۹۸ انعکاس داده شده و همچنين تداوم روند توليد و فروش شرکت مي باشد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *