خدمات مدیریت دارایی چه مزایایی دارد ؟

سرمایه گذاری در هر بازار نیاز به داشتن وقت و کسب دانش در آن حوزه دارد، به عبارت بهتر، وارد شدن به سودمندترین سرمایه گذاری ها بدون داشتن دانش کافی و صرف وقت در اکثر موارد منجر به زیان می گردد.
بورس نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای سرمایه گذاری  مستقیم در آن می بایست علاوه بر کسب دانش، وقت کافی نیز برای تحلیل و بررسی  و انجام معاملات در بورس داشته باشید.
حتی ممکن است شما دانش و فرصت کافی داشته باشید اما قطعا چند تحلیل گر و معامله گر حرفه ای و ابزارهای مالی متنوع در اختیار ندارید، بنابر این عموما بازدهی کمتری  خواهید داشت.

خدمات مدیریت دارایی، پاسخی به نیاز شما

اگر فرصت و دانش کافی برای سرمایه گذاری مستقیم در بورس ندارید و یا بدنبال کسب سود بیشتر نسبت به عملکرد خودتان هستید، استفاده از خدمات مدیریت دارایی سودمندترین روش برای سرمایه گذاری شما در بورس است.
در این روش نهادهای مجاز دارای مجوز و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار ، با بهره گیری از تیم تحلیلگران مجرب و ابزارهای مالی، مدیریت دارایی شما در بورس را برعهده گرفته ، در سهم های پربازده سرمایه گذاری نموده و سود مناسبی برای شما ایجاد می نمایند.
در بازارهای نزولی ، افراد فعال در بورس هم به منظور حفظ ارزش دارایی و کسب سود مناسب تر به سمت استفاده از خدمات مدیریت دارایی رو می آورند.

انواع خدمات مدیریت دارایی کدام است ؟

در مدیریت دارایی ، بسته به میزان ریسک پذیری و سرمایه شما ، خدمات مختلفی ارائه می شود.
به صورت کلی می توان خدمات مدیریت دارایی را به دو بخش تقسیم نمود :
صندوق های سرمایه گذاری ، کم ریسک ، بازده مناسب، نیازمند سرمایه کمتر
سبدگردانی اختصاصی ، ریسک معقول، بازده بالاتر، نیازمند سرمایه بالاتر
​*در خدمات مدیریت دارایی ریسک غیرمنطقی به هیچ وجه صورت نم یگیرد.
​** سبدگردانی های شخصی که توسط افراد حقیقی و یا حقوقی بدون داشتن مجوز صورت می گیرد، به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

صندوق های سرمایه گذاری :

صندوق های سرمایه گذاری نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس هستند که سرمایه گذاران با واریز وجه و خرید واحدهای صندوق در آنها سرمایه گذاری نموده و مدیر صندوق با استفاده از تیم تحلیلگران حرفه ای و ابزارهای مالی به خرید و فروش سهام می پردازد و سرمایه گذاران به میزان واحد خریداری شده از منافع آن بهره مند می شود .
صندوقهای سرمایه گذاری انواع مختلفی دارند اما به طور عمده ، دو نوع صندوق در بورس با استقبال عموم مواجه است .

– صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت

این صندوقها مشابه بانکها عمل می نمایند، به عبارت بهتر این صندوقها سود مشخص و ثابت سالانه ای را به سرمایه گذاری افراد دارنده واحدهای صندوق در بازه های زمانی تعیین شده ای پرداخت می نمایند.
​این روش عموما برای افرادی که بدون ریسک هستند و یا به دنبال جایگرینی مناسب و سودمند برای سپرده های بانکی خود می گردند، مناسب است.
​البته افراد حرفه ای در بورس هم در مواقعی که بازار دچار روند نزولی شده و دارایی خود را به پول نقد تبدیل کرده اند ،از این روش برای کسب سود از وجه نقد خود تا ورود بعدی به بورس استفاده می نمایند.

صندوق دوم اکسیر فارابی با پرداخت سود  روزشمار از این نوع صندوق ها است.

​ویژگی صندوق با درآمد ثابت دوم اکسیر فارابی

-پرداخت سود روز شمار ۲۴  درصد در سال اخير
– واریز سود به صورت ماهیانه
​- امکان سرمایه گذاری با مبالغ کم ( حداقل خرید ۱۰ واحد به ارزش حدودی هر واحد صد هزار تومان، مجموعا در حدود ۱ میلیون تومان)
​-امکان برداشت وجه در هر زمان بدون کاهش سود ( در بانکها در صورت برداشت وجه زودتر از یک سال ، سود شما به شدت کاهش می یابد.)
​- امکان واریز و برداشت وجه به صورت آنلاین
​- دارای مجوز و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار
​*حداقل سرمایه گذاری در صندوق سهامی اول اکسیر فارابی معادل خرید ۱۰ واحد است.
​ جهت کسب اطلاعات بیشتر و سرمایه گذاری  از لینک زیر به سایت صندوق دوم اکسیر فارابی مراجعه نمایید.

صندوق دوم اکسیر فارابی

– ​صندوقهای سهامی

در این صندوقها ، سرمایه گذار بسته به میزان سرمایه خود، واحدهای صندوق را به قیمت مشخصی که در سایت صندوق به صورت روزانه درج می شود ( قیمت صدور) خریداری می نماید و سپس به صورت روزانه  قیمت روز هر واحد صندوق را در سایت صندوق مشاهده نماید.

​مدیر صندوق با استفاده از مجموع این سرمایه ها اقدام به خرید و فروش سهام های پربازده در بورس نموده، فلذا ارزش روز دارایی های صندوق به صورت روزانه تغییر میکند. ارزش روز هر واحد صندوق از تقسیم مجموع ارزش روز دارایی های صندوق ( سهم های خریداری شده توسط مدیر صندوق) بر تعداد کل واحدهای صندوق بدست می آید.

​در این روش امکان کسب سود مناسب از بورس وجود دارد و به نسبت سرمایه گذاری مستقیم شما در بورس بسیار کم ریسک تر است ، بنابر این اگر تمایل به کسب سود مناسب و با ریسک کم هستید از این روش برای سرمایه گذاری در بورس استفاده نمایید.

​صندوق سهامی اول اکسیر فارابی از این نوع صندوق ها است.

ویژگی صندوق سهامی اول اکسیر فارابی

​- امکان کسب بازدهی بالا متناسب با بازار سهام ( بیش از ۱۹۵ درصد در سال ۹۷ )
– صندوق برتر بازار از لحاظ بازدهی در دوره های متوالی
​-امکان برداشت وجه در هر زمان
​-امکان برداشت و واریز وجه به صورت آنلاین
​- دارای مجوز و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار
​*حداقل سرمایه گذاری در صندوق سهامی اول اکسیر فارابی معادل خرید ١ واحد است.​
جهت کسب اطلاعات بیشترو سرمایه گذاری  به سایت صندوق اول اکسیر فارابی  مراجعه نمایید.

صندوق اول اکسیر فارابی

سبدگردانی اختصاصی :

سبدگردانی به حالت خاصی از سرمایه گذاری غیرمستقیم گفته می شود که در آن سبدگردان که مجوزهای خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار کسب نموده است اقدام به سرمایه گذاری اختصاصی برای سرمایه گذار می کند.
تفاوت این روش با صندوق های سرمایه گذاری در این است که در این روش سبدگردان انحصارا برای یک فرد و با توجه به درجه ریسک پذیری شخص اقدام به سرمایه گذاری می نماید.

​بازدهی سبدگردانی عموما از صندوقهای سرمایه گذاری بالاتر است.

​کارگزاری فارابی به جهت ایجاد امکان استفاده از این خدمت برای دامنه ی بیشتری از مشتریان حداقل میزان سرمایه گذاری در سبد را به نسبت سایر شرکتها پایین تر و به میزان ۵۰۰میلیون تومان قرار داده است.

​ویژگی خدمات سبدگردانی فارابی

– کسب بازدهی بالا در یک سال اخیر
– مدیریت دارایی به صورت اختصاصی و بر اساس سطح ریسک مورد انتظار شما
– بهره گیری از مجرب ترین معامله گران و تحلیلگران بازار بورس
– دارای مجوز و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار
جهت استفاده از خدمات مدیریت دارایی می توانید در ساعات اداری ( ۸ الی ۱۷ به جز روزهای تعطیل ) با شماره ۱۵۶۱ داخلی ۲۰۶ و ۴۱۶ تماس حاصل نمایید.

برای شروع نیاز به مشاوره دارم.

​در صورت نیاز به مشاوره شما می توانید در ساعات اداری ( ۸ الی ۱۷ به جز روزهای تعطیل ) با شماره ۱۵۶۱ داخلی ۲۰۶ و ۴۱۶ و یا واحد صندوقهای سرمایه گذاری تماس حاصل نمایید یا به آی دی تلگرامی  پشتیبان پاسخگویی  پیام ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *