چکاپا

چکاپا روزهای خاصی را دارد و به شدت مورد توجه بازار است
با هم مروری به سهم داشته باشیم که مهر در حد ماه قبل بود … سهم در تیر ماه به فروش ۳۸۶ میلیارد ریال رسیده و در مرداد فروش ۳۹۲ میلیارد ریالی را داشت و شهریور ۳۹۱ میلیارد ریال و مهر ۳۱۹ میلیارد ریال فروش داشت که جمع فروش ۳۸۴۰ میلیارد ریالی را دارد.

در تیر نرخ خمير ويرجين ۹۲,۸۷۹,۸۳۷ ریال و نرخ رول سفید نیز ۹۵,۸۲۵,۴۳۸ ریال بوده است در مرداد نرخ خمير ويرجين ۹۴,۰۸۰,۱۵۳ ریال و نرخ رول سفید نیز ۹۱,۱۱۴,۰۲۴ ریال است .در شهریور نرخ خمير ويرجين ۸۵,۹۳۳,۰۴۵ ریال و نرخ رول سفید نیز ۸۷,۴۰۱,۲۵۸ ریال و حالا در مهر نرخ خمير ويرجين ۷۷,۸۱۲,۵۰۰ ریال و نرخ رول سفید نیز ۸۷,۶۷۸,۲۵۷ ریال است و در نرخ ها افت را نشان میدهد از نظر مقدار فروش خوب ولی از نظر نرخ کاهشی بوده است.

وسینا

وسینا در گزارش تلفیقی ۶ماهه نسبت به دوره قبل پیشرفت خوبی داشته و ۱۵۸ ریال محقق کرده است در مدت مشابه این عدد ۵۲ ریال بود در ۶ماهه سود اصلی نیز تحقق ۸۴ ریالی را داشته . گزارش تلفیقی خوبی را راهی کدال کرده است.

سصفها

سصفها و خبر افزایش سرمایه از انباشته … پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری شرکت :به استحضار می رساند به موجب مصوبه هييت مديره افزايش سرمايه از مبلغ ۲۰۰ ميليارد ريال به ۳۵۰ ميليارد ريال از محل سود انباشته منوط به اخذ نظر حسابرس وبازرس قانوني و تصويب مجمع وتاييد سازمان محترم بورس اوراق بهادار ميباشد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *