وسکاب

هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها با نماد وسکاب در تاریخ ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ، با انتقال دارایی های عمده شرکت گسترش ایوان پایدار ( شرکت فرعی) به قیمت دفتری شامل ساختمان، وسایط نقلیه، اثاثه و منصوبات و سهام شرکت کارگزاری سینا به این شرکت موافقت نموده است. در این خصوص هیئت مدیره شرکت گسترش ایوان پایدار نیز در جلسه مورخ ۸ آبان ۹۸ انتقال دارایی ها به قیمت دفتری را مصوب نموده است. در راستای اجرای مفاد مصوبه ، سهام شرکت کارگزاری سینا به این شرکت انتقال یافته است و دارائی شامل خودرو و …. از شرکت گسترش ایوان پایدار نیز به این شرکت منتقل شده است.

در خصوص ملک الهیه نیز مقرر شد تا پایان سال مالی جاری اقدامات لازم جهت فروش انجام گیرد. با عنایت به توضیحات فوق ، هیئت مدیره شرکت گسترش ایوان پایدار به منظور اصلاح ساختار سرمایه پیشنهاد کاهش سرمایه اختیاری را در تاریخ ۸ آبان ۹۸ مصوب نموده است و در نظر دارد در روزهای آتی مجمع عمومی فوق العاده کاهش سرمایه از ۲۵۰ میلیارد ریال به ۱۰۰ میلیون ریال را برگزار نماید .

وسینا

مديريت سرمايه گذاري کوثر بهمن از زیر مجموعه های وسینا در ۶ماهه سال قبل ۵۰۷ و کل سال گذشته ۷۵۲ میلیارد ریال سود خالص داشته در ۶ماهه امسال این عدد ۱۵۷۱ میلیارد ریال بوده و به نظر از ۲۰۰۰ میلیارد ریال خواهد گذشت .

دپارس

دپارس با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-97A-062 مورخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲۱۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵۲۵,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۱۵۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *