زپارس

زپارس در ۹ ماهه ۱۰۸۸ ریال را محقق کرده است سهمی که ۶ماهه ۹۲۲ ریال سود محقق کرده بود .
سهم ۳ ماهه با ۸۳ میلیارد ریال فروش ، ۱۵ میلیارد ریال سود عملیاتی و همین حوالی سود غیرعملیاتی به سود خالص ۱۹ میلیارد ریالی رسیده و ۳ ماهه به ازای هر سهم ۵۸ ریال محقق کرده بود در ۶ماهه با فروش ۶۷۰ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۲۶۲ و سود غیرعملیاتی ۷۹ میلیارد ریالی یک تحول در سود آوری را رقم زده و در نهایت حدود ۳۰۰ میلیارد ریال سود محقق کرده و به ازای هر سهم ۹۲۲ ریال سود محقق کرده بود
در ۹ ماهه با فروش ۱۰۹۶ و سود عملیاتی ۳۳۷ میلیارد ریالی خیلی خاص نبوده و سود غیرعملیاتی هم نداشته و در نهایت به همین تحقق ۱۰۸۸ ریالی رسیده است.

وپارس پارسیان

سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی در سنگان
مجتبی شعبانی، مدیرعامل شرکت فرآوری اپال کانی پارس، گفت: با سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی در معدن سنگان انتظار می‌رود بیش از ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شود که در صورت بهره‌برداری از معدن این امر به‌زودی محقق خواهد شد.
وی یادآور شد: این معادل بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تن ذخیره قطعی سنگ‌آهن است که برای استخراج سالانه ۳۰ تا ۳۵ میلیون سنگ‌آهن و باطله آن برنامه‌ریزی کردیم.
وی یادآور شد: با بهره‌برداری کامل از معدن نیاز شرکت‌های حاضر در منطقه به‌مدت ۴۰ سال برآورده خواهد شد و حتی پیش‌بینی می‌شود ذخایر معدن سنگان به دو میلیارد و ۴۰۰میلیون تن نیز برسد.

وی افزود: ماشین‌آلات خریداری شده نظیر شاول و تراک‌ها، متناسب با طراحی معدن انتخاب شده‌اند و از آنجا که مشابه این ماشین‌آلات در معدن چادرملو نیز وجود دارد از این رو یک تیم ۱۲ نفره را برای آموزش به معدن مزبور فرستادیم که درحال آموزش هستند.
وی اظهار کرد: علاوه بر این منتظر ابلاغ قرارداد استخراج از معدن سنگان از سوی ایمیدرو هستیم. به محض دریافت آن ظرف یک هفته اقدام به عملیات استخراج خواهیم کرد.

وتوسم

با عنایت به بند۵گزارش سالانه حسابرس و بازرس قانونی شرکت و الزام مجمع عمومی شرکت در خصوص تعیین تکلیف و تسویه مطالبات این شرکت از شرکت سهامی عام بیمه ایران،مانده مطالبات قطعی این شرکت بهمراه کلیه حقوق و ادعاهای احتمالی له یا علیه شرکت به حساب شرکت بین الملل ساختمان و صنعت ملی منتقل گردید. در خصوص نحوه تسویه طلب از شرکت مزبور نیز موضوع در حال مذاکره و اقدام می باشد که در صورت حصول نتیجه مراتب اعلام خواهد شد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *