“جم پیلن” در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که قصد دارد بازار خود را توسعه دهد، حضور بیشتری در بازار داشته باشد و محصول را توسعه دهد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت پلی پروپیلن جم صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را منتشر کرد. در این اطلاعیه سود هرسهم را ۳هزار و ۱۰۳ریال اعلام کرد. این رقم در حالی منتشر شده که «جم پیلن» در گزارش ۳ماهه به ازای هرسهم ۲هزار و ۲۰ریال سود محقق کرده بود.

این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۵هزار و ۴۷۴میلیارد ریال، سود خالص را ۶هزار و ۲۰۵میلیارد ریال و سود انباشته را ۶هزار و ۲۵۲میلیارد ریال منتشر کرده است.

“جم پیلن” در تشریح اهداف خود

در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که قصد دارد بازار خود را توسعه دهد، حضور بیشتری در بازار داشته باشد و محصول را توسعه دهد.

این شرکت با توجه به روند افزایش ناگهانی قیمت‌ها در ابتدای سال جاری و نوسانات قیمت ارز و روند افزایش نرخ خرید مواد اولیه و متعاقب آن ایجاد رکود در اقتصاد، نرخ فروش محصولات شرکت برای ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۸ حدود ۹۵ درصد در مقایسه با میانگین محصولات ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۸ درنظر گرفته می‌شود. همچنین با توجه به روند افزایش قیمت‌ها در سال جاری و نوسانات قیمت ارز، نرخ خرید مواد اولیه براساس میانگین نرخ خرید مواد اولیه در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۳۹۸ در نظر گرفته شده است.

“جم پیلن” با توجه به افزایش خوراک ورودی به خط تولید با تقویت ناوگان حمل و نقل پروپیلن از شازند به عسلویه را در برنامه دارد. همچنین تولید گرید‌های جدید با ارزش افزوده بالا را در برنامه کاری خود دارد.
این شرکت قصد دارد بازاریابی و فروش محصولات شرکت در بازار‌های صادراتی باتوجه به پیش بینی کاهش فروش محصول شرکت در بازار‌های داخلی داشته باشد و در تلاش است در جهت دستیابی به تولید ٣٠٠ هزار تن سالیانه تلاش می‌کند.

بورس نیوز

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *