۱) مدیرکل موقت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با بیان اینکه گزارش خود را در ارتباط با نظارت و راستی‌آزمایی فعالیت‌های هسته‌ای ایران به شورای حکام ارائه داده است، از برگزاری نشستی میان ایران و آژانس در هفته جاری در تهران خبر داد. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید ایران هنوز به سئوالات این آژانس در مورد آلودگی رادیواکتیو یک مکان اعلام نشده پاسخ نداده است.

۲) رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با بیان اینکه میانگین مصرف بنزین در کشور حدود ۹۰ میلیون لیتر در روز است گفت: مصرف بنزین پس از اصلاح قیمت ۳۰ درصد کاهش یافته است.

۳) رئیس کل بیمه مرکزی از برنامه‌ریزی برای تبدیل اوراق بیمه‌ای به اوراق بهادار برای خرید و فروش در بازار سرمایه خبر داد و گفت در آئین‌نامه جدید سرمایه‌گذاری بیمه تکلیف شده تا شرکت‌های بیمه ۴۰ درصد درآمد خود را در بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری کنند.

۴) برایان هوک می گوید فشار حداکثری ما با هدف بازگرداندن ایران به مذاکره در زمینه برنامه هسته‌ای، برنامه موشکی و مسائل منطقه‌ای ادامه خواهد یافت و در این صورت آماده پایان دادن به تمام تحریم‌ها هستیم.

۵) به دلیل بارندگی های اخیر و سرما قیمت گوجه فرنگی به شدت افزایش یافته است.

۶) شی جین پینگ رییس جمهوری چین گفت کشورش برای اولین مرحله از توافق تجاری با آمریکا آماده می شود، اما در برابر واشنگتن تحقیر نخواهد شد و اگر لازم باشد برای حفظ حقوق خود می جنگد.

۷) طی دو هفته گذشته کنگره آمریکا میزبان ۱۲ شاهد از میان مقام‌های ارشد کاخ‌سفید و وزارت خارجه بود که در پاسخ به احضاریه رسمی کنگره برای ادای توضیحات و کمک به تحقیقات استیضاح در برابر نمایندگان دموکرات و جمهوری‌خواه قرار گرفتند. ترامپ مصاحبه تندی علیه شاهدان و برخی نمایندگان انجام داده است.

موفق باشید. ۲ آذر ۱۳۹۸

ولید هلالات

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *