کاوه

کاوه در حالی گزارش ابان را داده که اندکی از مهر بهتر بود … سهم در تیر به فروش ۵۵۱۹ میلیارد ریالی رسید و ۱۰۲ هزار تن به نرخ ۴۴,۲۵۲,۹۵۵ ریال صادر کرد . در مرداد به فروش ۴۵۳۸ میلیارد ریالی رسیده بود و نرخ فروش برای ۸۴ هزار تن صادرات ۴۳,۸۹۱,۷۳۰ ریال بود .
شهریور به فروش ۴۶۸۶ میلیارد ریالی رسید و ۷۶ هزار تن با نرخ ۴۱,۵۲۴,۸۶۰ ریالی فروخت در مهر با فروش ۳۸۱۵ میلیارد ریالی ۷۱ هزار تن با نرخ ۴۰,۳۵۷,۲۷۶ ریالی صادر کرده است . حالا در ابان فروش به ۴۰۰۴ میلیارد ریالی رسیده و نرخ فروش ۴۰,۲۸۲,۰۳۸و ۷۴ هزار تن صادر کرده است . جمعا ۷۸ماهه ۳۵۳۱۶ میلیارد ریال فروش زده است . میانگین ۷ماهه قبل ۴۴۷۳ میلیارد ریال بوده و فروش مهر و ابان زیر میانگین است.

خمهر

خمهر شرایط خاصی را دارد فروش خوب ولی حاشیه سود ضعیف … فروش شرکت در تیر به ۴۰۳ میلیارد ریال و در مرداد ۳۷۰ میلیارد ریال بود در شهریور به ۳۹۹ میلیارد ریال و مهر ۳۶۰ میلیارد ریال شد و حالا در ابان به عدد ۳۸۷ میلیارد ریالی رسیده و جمعا ۸ ماهه ۳۴۱۴ میلیارد ریال فروش زده متوسط فروش ۴۳۲ میلیارد ریال بوده و اخیرا کمی ازتب و تاب فروش افتاده است.

بانک دی

برادر عزیز بانک دی خسته نشی یه وقت ! تراز ابان ۶۴۳ میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی و ۴۴۶۲ میلیارد ریال سود پرداختی به سپرده ها و البته بانک توضیح داده است . توجه به فرآيند وصول مطالبات و همچنين رويه بانک ها در خصوص بخشودگي بخشي از جرائم تسهيلات غير جاري، در راستاي تسريع در وصول مطالبات و کوتاه نمودن چرخه ي وجه نقد، امکان تعديل درآمد تسهيلات اعطايي در ماه هاي آتي وجود دارد. توضيحات سپرده ها :با توجه به محدوديت هاي نرم افزاري موجود، گردش سپرده هاي دريافتي و تسويه شده طي دوره بر اساس گردش حسابهاي مربوطه از تراز آزمايشي دفاتر استخراج گرديده است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *