افق کوروش

افق کوروش شرایط خاصی دارد ولی از شهریور روند فروش بهتر شده . سهم در فروردین ۴۳۷۵ میلیارد ریال ،در اردیبهشت ۵۹۷۹ میلیارد ریال ، خرداد به ۵۷۹۶ میلیارد ریال ،در تیر به فروش ۵۸۶۷ میلیارد ریالی ، در مرداد ۷۳۱۳ میلیارد ریال در شهریور این عدد با رشد ۷۹۴۳ میلیارد ریال بود اما مهر کمی کم شد درجا زد و فروش ۷۵۱۴ میلیارد ریال بود و حالا ابان به فروش خوب ۷۹۳۶ میلیارد ریالی برگشته است سهم ۸ ماهه به درامد ۵۲۷۲۷ میلیارد ریالی رسیده است میانگین درامد ۷ ماهه گذشته ۶۳۹۸ میلیارد ریال است و۴ ماه اخیر بسیار خوب عمل کرده است.

آ_س_پ و افزایش سرمایه …

به استحضار می رساند پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده
مورخ ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از مبلغ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالي ، هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالي اقدام نماید.

آپ

آپ با کاهش درامد به سطح ۳۹۱۶ میلیارد ریالی مواجه بوده و توضیح داده است نوسان به وجود آمده در درآمد آبان ماه نسبت به ماه گذشته، ناشي از اختلالات اينترنتي اخير بوده است.
سهم در تیر ۴۳۵۶ میلیارد ریال و مرداد ۴۳۶۳ میلیارد ریال و شهریور ۴۰۷۷ میلیارد ریال بوده که در شهریور کمی افت کرد و در مهر این عدد به ۴۳۹۲ میلیارد ریال برگشت و دوباره بهتر شده است ولی ابان اینترنت و قطعی ان را کاهشی کرد جمع فروش۸ ماهه ۳۲۷۷۶ میلیارد ریال است . میانگین ۷ ماهه گذشته ۴۱۲۲ میلیارد ریال است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *