ذوب

ذوب برخلاف بقیه فولادی ها کاهشی بود ولی هنوز جای امیدواری دارد . در ابان به درامد ۷۹۸۷ میلیارد ریالی رسید و نرخ تیراهن ۴۱,۲۹۷,۷۰۲ ریال بود . در مهر ۸۲۵۲ میلیارد ریال فروش زد در مهر نرخ فروش تیرآهن ۴۰,۱۸۱,۲۶۴ ریال بود. سهم در شهریور با فروش ۸۳۷۸ میلیارد ریالی مواجه بود تیر اهن ۳۹,۸۵۴,۰۹۵ ریال
مرداد خوب بود و ۱۰۵۰۷ میلیارد ریال فروش زد در تیر با فروش ۹۱۶۴ میلیارد ریالی به جمع فروش ۸ماهه ۶۷۹۸۸ میلیارد ریالی سیده است در ذوب میانگین فروش۷ ماهه ۸۵۷۱ میلیارد ریال است و هنوز بالای نرخ می فروشد . میانگین نرخ تیراهن هم ۴۰,۰۶۴,۳۰۵ ریال بوده است.

شسپا

شسپا دومین ماه متوالی است که با افت فروش همراه شده . در ابان با فروش ۲۷۸۹ میلیارد ریالی البته موجودی دارد ولی فروش خوبی نزده و نرخ هم با افت ۵۴,۱۰۲,۶۴۹ ریال است . درمهر شرکت با فروش ۳۰۶۷ میلیارد ریالی خیلی خاص نبوده و نرخ فروش نیز ۵۸,۶۷۲,۰۲۵ ریال شد
مقایسه کنید این دو ماه را با شهریور که با فروش ۴۰۶۸ میلیارد ریالی بازهم بالای ۴۰۰ بود ! نرخ فروش۵۶,۲۶۱,۴۸۵ ریال بود . در مرداد با فروش ۴۱۷۴ میلیارد ریالی مواجه بوده است . نرخ فروش ۵۷,۵۷۸,۸۸۷ ریال .
در ماه تیر با فروش ۴۱۹۳ میلیارد ربال مواجه شده بود و نرخ فروش ۶۱,۷۰۲,۲۳۷ ریال است .
جمع فروش۸ ماهه ۳۰۷۰۵ میلیارد ریال است .میانگین ماهانه ۷ماهه اخیر ۴۰۰۰ میلیارد ریال بوده و میانگین نرخ ۶۱,۷۶۵,۴۰۸ریال . ابان سهم خوب نیست.

خوساز

خوساز در ابان با فروش ۲۵۳ میلیارد ریالی مواجه بوده است و از مهر بهتر بود . مهر ۱۶۰ میلیارد ریال فروش داشت در شهریور با ۱۷۵ میلیارد ریال فروش مواجه بوده. مرداد افت فروش داشته و ۷۲ میلیارد ریال فروش زده بود و البته تیر با فروش بهتر ۱۸۱ میلیارد ریالی مواجه بود حالا ۸ ماهه ۱۶۰۶ میلیارد ریال فروش داشته که میانگین فروش ۶ماهه گذشته ۱۹۳ میلیارد ریال بوده است . گزارش ابان خوبی زده است.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *