برای اینکه علایق را به اشتیاق بدل سازید کافی است، دانش و انگیزه مداوم داشته باشید…

 

رویکرد معاملاتی‌ خود را ساختاریافته‌تر و روشمندتر بسازید، برنامه بریزید و یادداشت بر‌دارید، معاملاتتان را ثبت کنید. به‌محض اینکه انجام این کارها را شروع کنید، درخواهید یافت که در مسیر درست قرار دارید. اما باید بدانید که داشتن برنامه معاملاتی روشمند و ثبت معاملات در دفترمعاملاتی در زمره کارهایی است که توسط معامله‌گرانی که به پروسه معامله کردن علاقه‌مندند، انجام می‌گیرند. این مسائل شمارا نسبت به تصمیماتتان پاسخگو نگه می‌دارند و به شما در تدوین و بهبود عادات معاملاتی صحیح کمک می‌کنند.

معامله‌گران موفق از هیچ زمانی برای بررسی رفتار بازار یا مطالعه کتب کلاسیک معاملاتی یا مقالات و شرکت در دوره‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال غافل ‌نمی‌شوند؛ از اهمیت تسلط یافتن بر چارت‌ها مطلعند و به‌صورت منظم، این کارها را انجام می‌دهند.

** معامله‌گران موفق در توسعه و رشد خود فعال هستند. انضباط ، تمرکز، اشتیاق، صبر، از ویژگی‌ها و فاکتورهای اصلی موفقیت در زندگی، و نه صرفاً معامله‌گری می‌باشند.

برای موفقیت در معامله‌گری می‌بایست از کنترل نتیجه‌ای که قطعا موفقیت آمیز باشد.خود را برهانید. شما باید به فرایند و استراتژی که از طریق تحقیق، تجربه و یادگیری (آموزش) به آن رسیده‌اید، اعتماد کنید.
عادات ضروری را تثبیت کنید؛ عادات، در موفقیت ما نقش غیرقابل‌انکاری بازی می‌کنند و وقتی‌که روتین معاملاتی صحیح را برای خود تعریف کردید و آن را رعایت کردید، آن روتین هم به یک عادت بدل شده و شمارا در مسیر موفقیت در معامله‌گری قرار خواهد داد. (برای اینکه علایق را به اشتیاق بدل سازید کافی است، دانش و انگیزه مداوم داشته باشید).

فرهنگ سازی بورس

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *