تدوام صعود با تکرار رفتار هیجانی

معاملات خوب دیروز در سهام کامودیتی محور سبب شد شروع معاملات امروز با جهش قابل توجه ۴ هزار واحدی شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی همراه باشد. با این حال رشد سریع و یکباره‌ی بازار به شکل طبیعی سبب افزایش عرضه‌ها شد تا روند صعودی متوقف و بازار متعادل شود.
در ادامه و در نیمه‌های بازار تقابل خریدار و فروشنده به نفع فروشنده‌ها شد و هم‌زمان با نزدیک شدن شاخص هم‌وزن به سقف تاریخی به ناگاه فروش‌ها شدت یافت و با عرضه‌ی بسیاری از صف‌های خرید باز هم رفتارهای هیجانی سبب نوسان‌های قیمتی شدیدی شد.

اگرچه رفتار هیجانی برای دقایقی بازار را تحت تاثیر قرار داد اما برای عرضه‌ها در منفی‌های قیمتی خریدار وجود داشت و بازار به تدریج به تعادل رسید.
به هر ترتیب #شاخص_کل با پس دادن بیش از نصف صعود اولیه‌ی خود با ۱۵۲۴ واحد رشد به کانال ۳۲۰ هزار واحدی برگشت. بیشترین اثر مثبت را نمادهای #فملی و #فولاد داشتند.

#شاخص_هم‌وزن نیز با ۹۹ واحد مثبت به کار خود پایان داد.

در ویدئوی زیر خواهید دید:

🔷 روز مثبت بورس
🔸رشد شاخص را دیدیم، اما…
🔸نیمی از رشد شاخص پرید!
🔸سیگنال هایی که ادامه رشد بازار را نشان می دهند…

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *