حفاری و خبر افت سود …

احتراماً پيرو اطلاعيه شماره ۵۷۶۷۹۹ مورخ ۱۰/۰۶/۹۸ و گزارش صورتهاي مالي منتشر شده شرکت حفاری در تاريخ ۳۰/۰۷/۹۸ به استحضار مي رساند طبق نظر كميته فني موسسه حسابرسي مفيد راهبر حسابرس و بازرس قانوني شركت با توجه به وجود ابهام در تداوم رويه فعلي كارفرمايان (پرداخت معادل ريالي مطالبات ارزي شركت با نرخ سامانه سنا)حسابرس محترم معتقد است كه سود ناشي از تغيير رويه كارفرما به صورت تدريجي و پس از قطعي شدن (دريافت مطالبات مربوطه) شناسايي گردد. لذا درآمدهاي شركت بر اساس نرخ ارز حواله داخلي شناسايي و پس از دريافت وجه آن مابه التفاوت به عنوان درآمد دوره يادشده شناسايي خواهد شد.با توجه به نكات فوق سود خالص نيمه اول سال جاري گزارش شده در صورتهاي مالي شش ماهه حسابرسي نشده حدود ۴۵ درصد كاهش مي يابد.

اپرداز و تامین مالی …

نظر به اين كه شركت آتيه داده پرداز به عنوان يك شركت دانش بنيان عضو سازمان بورس و اوراق بهادار مي باشد در راستاي تأمين سرمايه در گردش پروژه هاي دانش بنيان جاري شركت اقدام به اخذ تسهيلات مالي نموده است تا با تزريق اين نقدينگي در سرمايه در گردش پروژه هاي مذكور به گسترش سهم بازار خود در بازارهاي فعلي اقدام نمايد. هم چنين با سرمايه گذاري در تحقيق و توسعه ي پروژه هاي بالقوه و بالفعل شركت به ايجاد فرصت هاي تجاري جديد در حوزه IT تسريع بخشد. در راستاي اخذ اين تسهيلات مالي شركت بخشي از اسناد مالكيت ساختمان مورد استفاده خود را در رهن بانك اعتبار دهنده قرارداده است.

فخوز و ادغام زیر مجموعه ها …

ادغام شرکت فرعی گنجینه پردیس (سهامي خاص) در شركت فرعی چند وجهی فولاد لجستیک (سهامي خاص) و انتشار صورت های مالی حسابرسی شده دوره مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ شركت چند وجهی فولاد لجستیک همراه با اطلاعات ادغام شده شرکت گنجینه پردیس

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *