شصت ثانیه بورسی

در مسیر رشد؛
در ادامه‌ی روزهای خوب بازار، شروع معاملات امروز نیز با جهش ۳ هزار واحدی شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی همراه بود. استقبال از گروه پالایشی و تا صف خرید معامله شدن سهام این گروه از دلایل رشد دقایق اولیه‌ی بازار بود. با این حال در ادامه و با عرضه شدن صف‌های خرید، روند صعودی بازار متوقف شد و با افزایش فشار فروش در مجموعه‌ی بازار، شاخص کل اندکی از رشد خود را پس داد.

این پایان کار بازار امروز نبود و در یک ساعت مانده به پایان معاملات، افزایش تقاضا و صف خرید شدن نماد #خودرو سبب افزایش توجه‌ها به گروه خودرو و قطعات و صف خرید شدن یکی پس از دیگری اغلب نمادهای این گروه شد.

به این ترتیب روند صعودی بازار تا انتهای وقت معاملاتی ادامه یافت تا شاخص کل با ۳۲۲۴ واحد مثبت وارد کانال ۳۳۵ هزار واحدی شود. شاخص هم‌وزن نیز با ۱۳۷۹ واحد رشد به کار خود پایان داد.

در ویدئوی زیر خواهید دید:

🔷بورس تهران در مسیر رشد
🔸اثرات بودجه ۹۹ بر بازار سرمایه / چه می شود؟
🔸تکذیب هر گونه مالیات اضافه بر سازمان از داد و ستد سهام…

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *