سرگیجه در اوج!

۲ هزار واحد رشد در ۱۰ دقیقه‌ی ابتدایی بازار نوید روزی خوب برای سهامدارن بود. در ادامه توجه معامله‌گران به سهام گروه‌های خودرویی، بانکی و شیمیایی سبب ادامه‌ی روند صعودی و رشد بازار شد و تا اواسط بازار، شاخص کل توانست حدود ۵ هزار واحد مثبت را تجربه کند. وبصادر و تاپیکو از سهامی بودند که با اسقبال سهامداران و با حجم معاملات قابل توجه به صف خرید رسیدند.

اما این پایان بازار نبود و پس از رشدی قابل توجه در بازار کم‌کم با افزایش عرضه‌ها در گروه خودرویی و بانکی، مجموعه‌ی بازار با فشار فروش مواجه شد و در ادامه و در نیم ساعت پایانی رفتار هیجانی سهامداران به اوج رسید و سبب نوسان‌های شدید قیمتی در اغلب سهام بازار شد.

اگرچه در دقایق پایانی جو بازار اندکی بهتر شد اما به هر ترتیب شاخص کل با پس دادن بخشی از رشد خود با ۳۶۴۲ واحد مثبت به کار خود پایان داد و شاخص هم‌وزن نیز ۹۴۳ واحد رشد را تجربه کرد.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *