خساپا

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تمام ۸۰هزارِ خودرو ناقصِ کف کارخانه سایپا که از ابتدای سال ۹۸ تولید شده‌ بودند، تکمیل و تحویل مشتریان شد و از این به بعد عرضه و تحویل محصولات سایپا، منطبق با میزان تولید خواهد بود. وی افزود: خودروهایی که در انتهای سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ و تا پیش از اجرای طرح تولید عبور مستقیم در تیرماه، با کسری قطعات تولید و به‌صورت ناقص به پارکینگ‌ها منتقل شده بودند، با برنامه‌ریزی، کوشش و همت مضاعف مدیران و پرسنل پرتلاش سایپا، تکمیل شده‌ و به اتمام رسید.

وساخت

وساخت تا به امروز ۲۵۳۱ ریال سود محقق کرده است … این شرکت به منظور ایجاد تامین نقدینگی جهت بازپرداخت بدهیهای بانکی اقدام به فروش سهم شرکت تأمین سرمایه نوین نموده است. با توجه به اطلاعات موجود به شرح جدول زیر آثار ناشی از فروش سهام یاد شده سبب ایجاد سود به مبلغ ۴۴۹,۸۰۷ میلیون ریال با تاثیر مبلغ ۴۱۳ريال بر روی هر سهم شرکت شده است . لازم به توضیح است تاکنون مبلغ ۲,۵۳۱ ريال سود برای برای هر سهم برای سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۳۹۹ایجاد شده است .

وملل

به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت ماده ۳۹ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷ بند ۴دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان فرابورس ایران اقدام به اعطای فرصت ۲ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۵)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *