معاملات مشکوک شرکت ورشکسته ، ۸ نماد فرابورسی و ۶ شرکت بورسی

شرکت های ورشکسته ، ۸ نماد فرابورسی و ۶ شرکت بورسی با داد و ستد ۹ تا ۴ برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت در آخرین روز کاری هفته شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دیروز بازار سهام ، شاخص بعد از نزول حدود ۲۵۰۰ واحدی اول وقت با بهبود شرایط مواجه و به کاهش ۴۷ واحدی بسنده کرد و در عدد ۳۳۹ هزار و ۳۸۶ واحدی جا خوش کرد.

حجم معاملات بورس نیز هر چند نسبت به روزهای قبل کاهش یافت و به ۱٫۹ هزار میلیارد تومان رسید اما باز از وضعیت مناسبی برخوردار و حکایت از ادامه اقبال دارد. در فرابورس هم بالغ بر ۲۳۵ میلیارد تومان جابجا شد و بیشترین حجم داد و ستدها هم به بانک های تجارت و صادرات با ۳۴۲٫۴ و ۱۸۳٫۲ میلیون سهم و تاپیکو با ۱۰۳٫۲ میلیون سهم تعلق داشت.

در این میان طبق اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا ، ۱۵ شرکت با داد و ستد ۹ تا ۴ برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

این گروه شامل سرمایه گذاری فلات ایرانیان ، تبرک ، پتروشیمی گلستان ، لاستیک سهند ، لیزینگ ایرانیان، تراکتورسازی، تجهیزات سدید ، کشت و صنعت پیاذر ، سرمایه گذاری سبحان ، تامین مسکن جوانان ، سیمان فارس ، پتروشیمی تخت جمشید، بیمه سینا ، سیمان بهبهان و سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان هستند.

از جمله نکات جالب این گروه

حضور دوباره شرکت لغو پذیرش شده ، عدم اظهارنظر و ورشکسته تجهیزات سدید بعد از چند روز غبیت و همچنین صف خرید ۱۴ نماد و به جز سرمایه گذاری سبحان و همچنین افزایش تعداد شرکت های فرابورسی به ۹ نماد “فلات، تبرک ، شستان ، فسدید ، وسبحان، ثجوان ، شجم ، وسین و سدبیر” است.

بورس پرس

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *