پارس گروه بنگاه‌ها

رئیس امور مالی پتروشیمی پارس از افزایش ۸۲ درصدی ارزش فروش محصولات پتروشیمی پارس تا پایان آبان‌ماه خبر داد. ‎فریدون امیری در بازدید خبرنگاران از این پتروشیمی در عسلویه گفت: ‎ با توجه به اینکه تعمیرات اساسی را پشت سر گذاشتیم پیش‌بینی می‌کنیم روند افزایش فروش ادامه یافته و تا پایان امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۱۰درصدی تولید باشیم. ‎ رئیس امور مالی پتروشیمی پارس با بیان اینکه این افزایش تولید باعث افزایش میزان فروش محصولات شرکت خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به تعدد مشتری و کیفیت محصولات مشکلی در فروش نداریم. ‎امیری همچنین با اشاره به رشد ۳۰ درصدی سود شرکت تابعه پتروشیمی پارس در نیمه نخست امسال گفت: پیش‌بینی ما تکرار این سوددهی در شش ماهه دوم سال است.

فخوز

رونق فروش شمش فولاد خوزستان در بورس کالا تا پایان ۲۰ آذر، آمار معاملات فخوز در رینگ صنعتی بورس کالا ۳۵۰ میلیارد تومان بوده ( با رشد ۴ درصدی نسبت به کل ارزش معاملات ماه آبان) است.
این بالاترین رقم فروش داخلی فخوز در سال ۱۳۹۸ و بعد از اردیبهشت ماه بوده است.

غگلستا

غگلستا هم تجدید را تایید کرد … پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه اين شرکت از محل تجديد ارزيابي دارايي به استحضار می رساند افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي زمين در دستور کار هيئت مديره قرار گرفته و هرگونه تصميم گيري در رابطه با اين موضوع متعاقبا اعلام ميگردد.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *