بازگشت آرامش

پس از معاملات پر حجم و همراه با هیجان دیروز انتظار می‌رفت شروع معاملات امروز با نوسان‌های منفی همراه باشد اما مدیریت خوب بازار از تنش‌های هیجانی کاست و در نیم ساعت آغازین شاخص کل تنها ۴۰۰ واحد منفی را تجربه کرد تا معامله‌گران با خیال آسوده و در آرامش معاملات را دنبال کنند.
به هر ترتیب در ادامه، خریداران جرات یافتند و با برگشت به گردونه معاملات، در تقابل با فروشنده میدان را در درست گرفتند تا روند معاملات به آرامی تغییر کند و صعودی شود.

اغلب سهام بازار پایه در معاملات امروز نیز به روال چند روز اخیر مورد توجه معامله‌گران بودند تا روزی خوب برای سهامدارانشان رقم بزنند.
در نهایت شاخص کل با ۳۷۲ واحد مثبت به کار خود پایان داد تا آرامش به بازار برگردد. تاپیکو و فخاس بیشترین تاثیر مثبت را داشتند. شاخص هم‌وزن نیز با ۸۶۷ واحد رشد به روند صعودی خود تداوم بخشید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *