خاذین

خاذین تعداد ۸۹۰,۵۱۷,۰۵۲ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۴۳۲,۳۲۹,۳۷۱ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد. مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ لغایت تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ و شماره حسابهای زیر جهت واریز وجوه تعیین شده ست.

قهکمت

قهکمت مابقي سهميه واردات ۲۶٫۵۰۰ تن شکر خام مربوط به اين شرکت به مقدار ۱۶٫۷۸۱ تن به مقصد بندر امام رسیده و اقدامات لازم در خصوص تخلیه و حمل به کارخانه در حال انجام می باشد . کالا مشمول نرخ ارز گروه یک بوده و حداکثر ضایعات ۴ درصد خواهد بود . همچنین قیمت فروش بر مبنای قیمت مصوب دولت می باشد . علت تاخیر در افشای اطلاعات اشکال در سیستم ارتباطی گمرک بوده است .

فملی

سعدمحمدی با بیان اینکه در ماه جاری میزان فروش مس از تولید این کالا بیشتر بوده است، عنوان کرد: به عبارتی فروش مس ۷ هزارتن بیشتر از تولید آن بوده است و امیدواریم در سال آینده تولید مس را به جایی برسانیم که برای اولین بار در تاریخ تولید مس، از ۳۰۰ هزار تن عبور کند و سرفصل جدیدی برای شرکت مس باز کنیم.

بتاسهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *