ادامه‌ی رشد

با بازگشت آرامش به بازار در معاملات دیروز، شروع معاملات امروز با برتری خریداران همراه بود و شاخص کل در ۱۰ دقیقه‌ی ابتدایی جهش ۱۵۰۰ واحدی را تجربه کرد.
اگرچه در ادامه با افزایش عرضه‌ها از سرعت رشد بازار کاسته شد با این حال توجه معامله‌گران به سهام شرکت‌های کوچک و متوسط سبب شد هیجان معاملات در بازار تداوم داشته باشد و بازار ارزش و حجم معاملاتی خوبی را تجربه کند و به این ترتیب با جابه‌جایی سهام، سهامدارانی تازه نفس به چرخه‌ی معاملات وارد شوند.
از نمادهای مورد توجه معامله‌گران در بارار امروز می‌توان به #ونوین، #ولساپا و #وخارزم اشاره کرد که پس از معاملاتی با حجم قابل توجه به صف خرید رسیدند.
در نهایت #شاخص_کل با ۲۳۸۳ واحد رشد به کانال ۳۴۶ هزار واحدی وارد شد و #شاخص_هم‌وزن نیز با رشد درصدی بیشتری ۱۶۴۴ واحد مثبت را تجربه کرد.

در ویدئوی ذیل خواهید دید:

♦️ روند رو به رشد بورس ، بدون توقف!

♦️ ارزش معاملات قابل توجه بورس و فرابورس

‼️ بازاری با سهم های مثبت و منفی

🔹 و نقدینگی همچنان در حال ورود

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *