والبر

والبر برداشت غيرقانوني سازمان تامين اجتماعي بابت حق بيمه شرکت ويتانا از حساب بانكي شركت گروه سرمايه گذاري البرز , دادگاه تجديد نظرحكم به محكوميت سازمان تامين اجتماعي به پرداخت مبلغ ۱۵۱۲۳۰۱۶۱۱۴ ريال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۲۹۹۸۷۸۶۸۲۲ ريال بابت خسارت تاخير تاديه وهزينه هاي دادرسي كرده است كه وصول مبلغ ياد شده منجر به شناسايي مبلغ ۱۲ ريال درآمد غيرعملياتي شده است.

غگلپا

غگلپا پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری . مبنی بر . به استحضار می رساند با توجه به مجاز بودن افزايش سرمايه از محل مازاد تجديد ارزيابي دارايي ها به موجب ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان توليدي و خدماتي کشور مصوب ارديبهشت ۱۳۹۸وصورتجلسه هفتاد و يکمين جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد وزارت صنعت،معدن و تجارت مورخه۱۳۹۸/۰۱/۲۶مقرر شد مراحل افزايش سرمايه از محل مازاد تجديد ارزيابي دارايي ها صرفاً از طبقه زمين مشروط به تاييد سازمان بورس پيگيري گردد. بديهي است که مبلغ افزايش سرمايه فوق، پس از تعيين قيمت کارشناسي توسط کارشناسان رسمي دادگستري مي بايست مجدداً در هيات مديره مطرح و مورد تصويب قرار خواهد گرفت .

افزایش سرمایه در کفرا آورده و انباشته …

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳۷۲,۸۸۵,۷۵۴,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته به منظور اجراي طرح توسعه فرآوري مواد اوليه جمبزه ( علي آباد ) مشتمل بر توجيه لزوم افزايش سرمايه که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *