بکهنوج

بکهنوج با توجه به این که پروژه فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی شوباد کهنوج احداث نگردیده است، قرارداد خرید تضمینی برق در رابطه با فاز دوم نیروگاه شوباد کهنوج، با توافق طرفین (شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج و شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی) فسخ گردید. این قرارداد قبلا در سال ۸۹ منعقد شده بود اما پروژه فاز دوم نیروگاه شوباد، همان گونه که در گزارش های قبلی شرکت (به عنوان نمونه گزارشهای تفسیری و صورتهای مالی که قبلا افشا شده) تشریح شده، پیشرفت فیزیکی نداشته و احداث نگردیده است. بر این اساس با توافق طرفین، قرارداد خرید تضمینی برق فاز مزبور، که در عمل پس از احداث فاز دوم نیروگاه و تولید برق قابلیت اجرایی شدن داشت، فسخ گردید. شایان ذکر است فسخ این قرارداد تاثیری بر نتایج عملکرد و وضعیت مالی شرکت ندارد.

حریل

حریل به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری انتشار صورت مالي مبنی بر انتشار صورت مالي به استحضار می رساند عطف به بند ۷ گزارش اجمالي صورت هاي مالي شش ماهه اول سال ۹۸ موارد زير بشرح فايل پيوست به اطلاع سهامداران محترم مي رساند:بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

کرازی

کرازی کمی رشد کرده و در اذر با فروش ۲۰۸ میلیارد ریالی مواجه شده است . در ابان با فروش ۱۴۳ میلیارد ریالی مواجه بود . در کل ۹ ماهه ۱۶۴۱ میلیارد ریال فروش داشته. در ابان نرخ فروش بطری های دارویی ۴۸,۲۶۱,۸۶۵ و غیردارویی ۳۶,۴۱۲,۵۹۶ ریال است . در اذر نرخ فروش بطری های دارویی ۴۹,۱۲۳,۶۶۸ و غیردارویی۳۹,۳۸۹,۰۲۶ ریال بوده میانگین فروش ۸ ماهه قبل شرکت ۱۷۹ میلیارد ریال است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *