آپ

آپ با در ابان با کاهش درامد به سطح ۳۹۱۶ میلیارد ریالی مواجه بوده و توضیح داده است نوسان به وجود آمده در درآمد آبان ماه نسبت به ماه گذشته، ناشي از اختلالات اينترنتي اخير بوده است. ولی در اذر جبران کرد و درامد به ۴۸۵۵ میلیارد ریال رسید و رشد خوبی کرد .
سهم در تیر ۴۳۵۶ میلیارد ریال و مرداد ۴۳۶۳ میلیارد ریال و شهریور ۴۰۷۷ میلیارد ریال بوده که عملکرد اذر بسیار خوب بوده و جمع فروش۹ ماهه ۳۷۶۳۱ میلیارد ریال است . میانگین۸ ماهه گذشته ۴۰۹۷ میلیارد ریال است.

کگاز

کگاز به نظر هنوز در توقف بخشی از کارخانه است و در اذر هم ۸۵ میلیارد ریال فقط فروش داشت و جمعا ۹ ماهه ۹۹۶ میلیارد ریال فروش داشته است . به نظر ۹ ماهه خوبی را با توجه به ۲ ماه توقف تولید بابت تعمیرات نخواهد داشت
در این سهم مهر فروش به ۱۲۶ میلیارد ریال رسیده و نرخ ۵,۹۹۴,۸۱۷ ریال بود و ابان که تعطیل بود و اذر با فروش ۸۵ میلیارد ریالی نرخ رشد کرده و ۶,۷۳۶,۶۶۰ ریال است .
نکته مثبت گزارش رشد نرخ است.

خمحرکه

خمحرکه در اذر یک جهش عجیب داشته و ۷۴۵ میلیارد ریال فروش داشته آبان ۳۰۰ میلیارد ریال فروش داشت و مهر با فروش ۳۵۴ میلیارد ریالی مواجه بود . شهریور هم به فروش ۵۳۴ میلیارد ریالی رسیده بود و در مرداد فقط ۳۹۲ میلیارد ریال فروش داشت
این نشان میدهد عدد بسیار خوبی است و جمع فروش۹ ماهه ۴۳۵۳ میلیارد ریال شده است که میانگین فروش۸ ماهه قبل هر ماه ۴۵۱ میلیارد ریال است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *