پاکشو

پاکشو اذر هم خوب بود و ۱۷۴۰ میلیارد ریال فروش داشته است نرخ فروش هم با رشد ۹۲,۰۲۷,۳۹۰ ریال است . سهم در ابان ۱۷۱۱ میلیارد ریال فروش داشته نرخ هم ۸۸,۸۸۰,۸۹۵ ریال شده در مهر با فروش ۱۶۷۹ میلیارد ریالی مواجه بود . نرخ پودر ۸۵,۰۲۳,۸۰۱و مایعات ۹۲,۶۱۱,۳۴۳ ریال است .
در تیر با رشد فروش به ۱۹۰۳ میلیارد ریالی رسیده و نرخ فروش مایعات ۹۶,۱۹۳,۲۲۹ ریال و پودر ۸۸,۴۰۸,۴۵۱ ریال است.
در مرداد با فروش کمتر ۱۳۸۱ میلیاردریالی مواجه بوده و نرخ مايعات۹۲,۳۹۸,۱۲۷ و پودر۹۰,۱۵۱,۲۳۲ ریال است . در شهریور با فروش بسیار خوب ۱۹۳۵ میلیارد ریالی مواجه شده و نرخ مایعات ۹۴,۷۴۳,۱۹۲ و نرخ پودر ۹۰,۹۵۵,۷۸۷ ریال است.
در مجموع۹ ماهه ۱۳۷۰۷ میلیارد ریال فروش زده .میانگین فروش۸ ماهه ۱۵۰۰ میلیارد ریال بوده است .به نظر ۳ ماهه سوم شبیه ۳ ماهه دوم سهم است.

کشرق

کشرق در اذر با فروش جالب توجه ۵۴ میلیارد ریالی مواجه بوده ابان خوب بود و ۴۲ میلیارد ریال فروش داشت سهمی که نرخ فروشش ۸,۳۳۷,۰۹۴ ریال بوده و در اذر این عدد ۸,۳۵۸,۸۸۳ ریال شده و در حد میانگین است و خیلی تغییر نکرده . کشرق در ۹ماهه ۳۵۰ میلیارد ریال فروش داشته و به نظر گزارش ۳ ماهه سوم بسیار بهتری دارد.

وهور

وهور دو نیروگاه دیگر را سیکل ترکیبی می‌کند
حسن‌علی تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در گفت‌وگو با صدای بورس درخصوص ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی توضیح داد:
این کار در نیروگاه ارومیه در حال انجام است. سه واحد بخار به نیروگاه اضافه می‌شود، چون نیروگاه ارومیه شش واحد گازی دارد که پتانسیل این را دارد که سه واحد بخار به آن اضافه شود. نیروگاه سمنان نیز دو واحد گازی دارد. برنامه یک واحد بخار را داریم.پیشرفت فیزیکی نیروگاه ارومیه اکنون حدود ۳۰ درصد است.برنامه مورد نظر برای نیروگاه سمنان نیز شروع خواهد شد.بقیه نیروگاه‌های ما همگی سیکل ترکیبی هستند.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *