فتح قله‌های جدید

۴ هزار واحد مثبت در نیم ساعت ابتدایی وقت معاملاتی و شکست مقاومت تکنیکالی شاخص کل، نوید روزی خوب برای معامله‌گران بود؛
برخلاف دو روز گذشته، در معاملات امروز سهام شاخص‌ساز و کامودیتی محور مورد استقبال قرار گرفتند و اکثر این سهام روزی سبز را سپری کردند. در راس این سهم‌ها، نمادهای #رمپنا، #وغدیر و #وبملت بودند که پس از حجم معاملاتی قابل توجهی تا حد بالای قیمتی معامله شدند و بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند.

در این میان سهام گروه خودرویی که در معاملات دیروز مورد توجه قرار گرفته بودند با افزایش عرضه‌ها تا قیمت‌های صفر تابلو نیز معامله شدند.
به هر ترتیب روند صعودی بازار اگرچه با سرعتی آهسته‌تر تا اواخر وقت معاملاتی ادامه پیدا کرد تا پایانی خوب برای بازار رقم خورده باشد‌.
در نهایت #شاخص_کل با ۶۵۴۳ واحد رشد وارد کانال ۳۶۷ هزار واحدی شد و قله‌ای جدید را فتح کرد. #شاخص_هم‌وزن نیز با ۲۸۶۷ واحد مثبت و رشد درصدی بالاتری به کار خود پایان داد.

در این ویدئو خواهید دید:

🔷 بورس و هنرنمایی قدرت پول
🔸جایی برای توقف نیست!
🔸افزایش قیمت اکثر سهم های بورسی و فرابورسی…

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *