وهور

خبرخوب برای وهور انعقاد قرارداد ساخت و بهره برداری نیروگاه ۱۴ مگاواتی بندر جاسک با شرکت پترو اميد آسيا
قرارداد ساخت نیروگاه ۱۴ مگاواتی به صورت شش ساله BOT منعقد گردیده و نرخ فروش هر کیلو وات ساعت انرژی ۵/۵ سنت یورو بوده و حداقل ۹۰ درصد آمادگی ۱۴ مگاوات ( معادل ۹ میلیون کیلووات ساعت در ماه) توسط کارفرما پرداخت می گردد. حتی اگر میزان مصرف انرژی توسط کارفرما کمتر از این عدد باشد. مبلغ سرمایه گذاری ۸٫۶۵۰٫۰۰۰ یورو برآورد گردیده که بر اساس دوره بهره برداری ۵ ساله، سالیانه حدود ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ یورو سود کسب خواهد شد. مبلغ کل قرارداد برای دوره ۵ ساله از تاریخ شروع بهره برداری تا زمان تحویل نیروگاه به شرکت پترو امید آسیا ۲۹٫۷۰۰٫۰۰۰ یورو خواهد بود.

غبشهر

غبشهر در اذر با رشد فروش ۳۲۰۶ میلیارد ریال فروش داشت نرخ فروش هم با کاهش ۶۹,۴۵۵,۹۸۹ ریال شده . ابان هم بد نبود و شبیه مهر است و با فروش ۲۷۴۳ میلیارد ریالی و نرخ فروش ۷۲,۸۷۰,۹۷۲ ریالی مواجه بود . در مهر نیز با فروش ۲۷۴۷ میلیارد ریالی مواجه بوده است . نرخ فروش نیز ۷۳,۹۹۹,۶۵۰ ریال بود .
شهریور به فروش ۲۸۷۱ میلیارد ریالی رسیده و نرخ فروش نیز۷۵,۴۲۱,۷۵۱ ریال بود مرداد ۲۹۷۲ میلیارد ریال فروش زد نرخ فروش نیز ۷۶,۸۵۹,۳۸۱ ریال !! . تیر به فروش خوب ۳۰۲۳ میلیارد ریالی رسیده نرخ فرو ش ۷۷,۷۸۱,۲۸۰ ریال بود .
جمع فروش۱۲ ماهه ۲۹۷۸۳ از نظر فروش مقداری در اذر خوب بود ولی از نظر نرخ افت داشت.

فنورد

فنورد به استناد ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *