شصت ثانیه بورسی

عرضه‌های پایان وقت معاملات دیروز و افزایش تنش‌های سیاسی، این تصور را ایجاد می‌کرد که معاملات امروز با احتیاط و فشار فروش همراه باشد، اما جهش ۲ هزار واحدی شاخص کل در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازار از نگرانی‌ها کاست.
در ادامه افزایش تقاضا در سهام بنیادی و کامودیتی محور و صف خرید شدن نمادهای به اصطلاح لیدر همچون #شبندر، #فولاد، #کچاد و #فملی سبب شد جو بازار بیش از پیش بهبود یابد و تردیدها به حداقل برسد.

به هر ترتیب روند صعودی بازار تحت تاثیر معاملات خوب سهام شرکت‌های سود محور و شاخص ساز تا تا نیم ساعت مانده به پایان معاملات، صعودی بود.
در انتهای وقت معاملاتی اگرچه با افزایش فروش حقوقی‌ها در سهام بزرگ، صف‌های خرید عرضه شدند با این وجود قدرت نقدینگی و ورود پول در بازار کاملا محسوس بود.
در نهایت #شاخص_کل با ۷۰۸۷ واحد مثبت وارد کانال ۳۸۴ هزار واحدی شد و رکوردی جدید به ثبت رساند. #شاخص_هم‌وزن نیز با ۱۵۱۸ واحد مثبت و با رشد درصدی کمتری، اولین روز سال میلادی جدید را به پایان رساند تا روزی خاطره انگیز برای سهامداران باشد.

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *