بورس انرژي ايران

بورس انرژي ايران در ۹ماهه موفق به تحقق سود ۴۰۲ ریالی شده است . در ۳ ماهه با درامد ۴۱ میلیارد ریالی و ۵۵میلیارد ریال سود غیرعملیاتی به سود هر سهم ۱۱۹ ریالی رسیده بود در ۶ ماهه با ۹۴ میلیارد ریال درامد و سود غیرعملیاتی ۱۰۸ میلیارد ریالی ۲۵۰ ریال را محقق کرده و حالا ۴۰۲ ریال محقق کرده است که ۱۰۸ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۴۱ میلیارد ریال سود خالص دارد.

وساخت

وساخت اعلام کرد … کلیه بدهی ها پرداخت شد عطف به بخش ۳ اطلاعات با اهمیت دستورالعمل افشای اطلاعات ماده ۱۳ گروه ب در ارتباط با اتمام تعهدات قبلی و عطف به نامه شماره ۴۴۲/ص/۱/۹۸ مورخه ۲۸/۰۷/۱۳۹۸ در خصوص تسویه تسهیلات اخذ شده از بانک اقتصاد نوین به استحضار می رساند ،کلیه تسهیلات مربوط به این شرکت و شرکت های گروه جمعاً به مبلغ ۵,۲۳۰ میلیارد ريال تسویه و تمامی تضامین نزدبانک اقتصاد نوین عودت گردیده است ، همچنین به اطلاع می رساند که با توجه به تسویه مطالبات بانک کارآفرین کلیه تضامین نیر به شرکت عودت گردیده است .

وساخت به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.
بتا سهم

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *