حمایت همه جانبه

با جمع‌آوری اغلب صف‌های فروش سهام شاخص ساز و کامودیتی محور در معاملات دیروز، شروع بازار امروز با فشار فروش کمتری همراه بود.
هنوز چند دقیقه از بازار نگذشته با صف خرید شدن نماد #شبندر جو بازار بهتر نیز شد و نمادهای #فولاد و #کچاد نیز تا آستانه‌ی بالای قیمتی معامله شدند.
به این ترتیب روند بازار که در دقایق اولیه با افت سنگین بیش از ۴ هزار واحدی شاخص کل مواجه شده بود به تدریج تغییر کرد و صعودی شد.

از سهام مورد توجه در معاملات امروز می‌توان به نماد #همراه اشاره کرد که پس از شفاف سازی در مورد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی با صف خرید همراه شد.
در نهایت شاخص کل با جبران بیشتر افت اولیه‌ی خود، با ۱۵۱۸ واحد منفی به کار خود پایان داد. با این حال اغلب سهام شرکت‌های کوچک و متوسط کماکان با فشار فروش مواجه بودند تا شاخص هم‌وزن با افت درصدی بیشتری ۳۵۳۸ واحد منفی را تجربه کند.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *