تکیه ما به ابزار نظامی نیست.غیرت دینی پشتوانه ابزار نظامی است و در مقابل جبهه وسیع دشمن باید به یاد داشته باشیم .

در باره شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی. این رفیق خوب عزیز شجاع ما چند جمله میگویم مهم است .اولا شهید سلیمانی هم شجاع بود هم با تدبیر بود . فکر میکرد تدبیر میکرد منطق برای کارها داشت . فقط در میدان نظامی هم نبود در میدان سیاست هم همینطور بود .

در عرصه سیاست هم شجاع بود هم با تدبیر.با اخلاص بود و این از همه بالاتر بود . اهل تظاهر و ریا نبود . هم فرمانده جنگاور مسلط بر عرضه نظامی بود و هم حدود شرعی را رعایت میکرد . به دهان خطر میرفت اما جان دیگران را حفظ میکرد.انقلاب و انقلابی گری خط قرمز او بود . ذوب در انقلاب بود. یک نمونه از تدبیر و شجاعت او او توانست با کمک ملت های منطقه توانست همه نقشه های نامشروع امریکا در غرب اسیا را خنثی کند.

برکات این شهادت بسیار عظیم بود . هر وقت ایشان گزارشی میداد او را تحسین میکردم . اما امروز در مقابل او من تعظیم میکنم قیامتی به پا کرد .

شهادت او زنده بودن انقلاب را به رخ همه دنیا کشید . دیدید چه خبر شد در تهران و شهرهای دیگر . امریکایی های درغگو میخواستند او را تروریست معرفی کنند ملت ایران توی دهن آنها زد .حث انتقام بحث دیگری است حالا یک سیلی دیشب به اینها زده شد .انچه در مقام مقابله مهم است کارهای نظامی کفایت نمیکند بایستی حضور فساد برانگیز امریکا در این منطقه تمام شود.

انها جنگ و فتنه و اختلاف و ویرانی آوردند . اصرار دارند فساد و ویرانگری را نسبت به ایران داشته باشند . مسئله مذاکره مقدمه دخالت ها و حضور هاست . منطقه حضور امریکا را قبول نمیکند .

وظیفه ما دشمن شناسی است . تلاش وسیعی دارد صورت میگیرد قضیه را برعکس کنند . دشمن شناسی بیشتر باید بدانند . نقشه دشمن را بدانند .

خوشبختانه ما هیچ چیز کم نداریم افراد با تدبیر و شجاعی داریم . دشمن عبارت است از امریکا اسرایل و دستگاه استکبار . دشمن را بشناسیم . فلان دولت در منطقه حالا یک حرفی علیه ما بزند اینو ما دشمن حساب نمیکنیم

بتاسهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *