ثنوسا

پیرو تسویه تسهیلات دریافتی از بانکهای اعطاء کننده تسهیلات موارد مربوط به آزادسازی تضامین به شرح ذیل به استحضار می رسد:

۱- با توجه به تسویه تسهیلات دریافتی از بانک خاورمیانه از محل فروش تعداد ۱۳٫۸۳۰٫۴۱۵ سهم از کل تعداد ۷۷٫۵۸۰٫۵۶۸ سهم توثیق شده در سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱، تتمه سهام به تعداد ۶۳٫۷۵۰٫۱۵۳ سهم در دی ماه سال جاری رفع توثیق شد.

۲- با عنایت به تسویه تسهیلات دریافتی از بانک سینا از محل فروش سهام توثیقی نزد بانک مذکور متعلق به شرکت تأمین مسکن جوانان (به عنوان ضامن) به مبلغ حدود ۲۰۸ میلیارد ریال، جهت پرداخت بخشی از بدهی، تعداد ۶۳٫۷۵۰٫۱۵۳ سهم (موضوع بند یک فوق) به نفع شرکت تأمین مسکن جوانان توثیق گردید.

۳- پیرو تسویه تسهیلات دریافتی شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران از بانک شهر تعداد ۲۰۱٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم متعلق به شرکت نوسازی و ساختمان تهران که به عنوان ضامن در وثیقه بانک مذکور قرار گرفته بود رفع توثیق شده و مجدداً بمنظور پرداخت بدهی ناشی از تسویه بخشی از تسهیلات دریافتی از بانک اقتصاد نوین از طریق شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران (طبق توافق فیمابین) تعداد ۲۰۱٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم در توثیق شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران قرار گرفت.

۴- با توجه به تسویه تسهیلات مستقیم و غیر مستقیم (که از طریق شرکتهای گروه جهت این شرکت) از بانک اقتصاد نوین اخذ شده بود، کلیه تضامین مربوطه دریافت گردید. (پیوست شماره ۴) ۵- پیرو تسویه تسهیلات دریافتی از بانک کارآفرین چکهای تضمین از بانک مذکور دریافت گردید. (پیوست شماره ۵) آثار سود و زیانی حاصل از موارد بندهای ۲ و ۳ فوق پس از عملیاتی شدن به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *