کشرق

کشرق در ۹ ماهه ۱۰۲۰ ریال سود محقق کرده و پیشرفت خوبی نسبت به ۶ ماهه دارد . سهمی که در ۶ ماهه به تحقق سود ۴۶۱ ریالی رسیده و بود .سهم در ۳ماهه به سود ۱۶۷ ریالی رسیده بود
در ۳ماهه اول ۸۶میلیارد ریال فروش داشته سود عملیاتی ۱۳ و سود خالص ۱۴ میلیارد ریال است ۶ ماهه ۲۰۵ میلیارد ریال فروش داشته و سود عملیاتی ۴۰ و سود خالص ۳۸ میلیارد ریال و ۹ ماهه ۳۵۰ میلیارد ریال فروش داشته سود عملیاتی ۸۶ و سود خالص ۸۵ میلیارد ریال بوده و بهبود عملکرد در حاشیه سود روشن است . ۳ ماهه سوم سهم بسیار جالب بوده و با این روند در سال آتی به بیش از ۲۵۰۰ ریال هم می تواند فکر کند.

فرآور بالاخره ثبت کرد …

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-98A-073 مورخ ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۲۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶۶۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۵۴۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

پارتا

پارتا وزیر صنعت همچنین در مورد مشکل تأمین لاستیک خودروهای سنگین، گفت: سال قبل بحرانی در توزیع لاستیک خودروهای سنگین بود که اتاق تعاون و اعضای تعاونی‌ها پای کار آمدند، واردات لاستیک انجام شد. امروز در تأمین لاستیک خودروهای سنگین عموماً مشکلی نداریم.
وی تاکید کرد: امروز در تأمین انواع لاستیک‌ها مشکلی نداریم، اما یک واحد تولید لاستیک برای خودروهای سنگین در اردبیل راه‌اندازی شد. تولید لاستیک قبلاً در ایران ۳۰ درصد بود، الان بالای ۵۰ درصد تولید لاستیک در داخل کشور است و امروز حتی تعاونی‌ها می‌گویند به قدری لاستیک زیاد وارد شده است که در انبارها مانده و تاریخ مصرف آن رو به اتمام است و لاستیک اتوبوس و کامیون با نظر وزارت راه بین متقاضیان توزیع می‌شود.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *