دلر

دلر هم خوب بود در ۹ ماهه با تحقق سود ۴۶۶۷ ریالی عالی عمل کرده سهمی که در ۶ ماهه ۲۸۹۷ ریال محقق کرده بود و ر گزارش ۳ ماهه با تحقق سود ۱۲۰۳ ریالی مواجه بود . با هم نگاه بیشتری به سهم داشته باشیم :
دلر در۳ ماهه ۱۸۱۹ میلیارد ریال فروش ، ۷۵۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۵۴۱ میلیارد ریال سود خالص داشت . در ۶ ماهه فروش ۳۸۴۲ ، سود عملیاتی با رشدی بهتر ۱۸۳۳ میلیارد ریال و سود خالص هم ۱۳۰۳ میلیارد ریال شده است .
در ۹ ماهه فروش به ۶۰۴۲ میلیارد ریالی رسیده ، سود عملیاتی هم با رشد خوب ۲۸۱۴ و سود خالص ۲۱۰۰ میلیارد ریال است . گزارش خوبی است و با همین فرمان بالای ۶۰۰۰ ریال سود دارد.

سخاش

سخاش در گزارش ۹ ماهه در یک عدد خوب ۲۴۰۴ ریال محقق کرده است سهمی که در ۶ ماهه با تحقق سود ۱۰۶۵ ریالی مواجه شده بود . ۳ماهه با تحقق سود ۴۲۶ ریالی مواجه بوده است .
سخاش در ۳ ماهه ۲۵۶ میلیارد ریال فروش ، ۴۸ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۵۳ میلیارد ریال سود خالص داشت در ۶ماهه ۵۹۲ میلیارد ریال فروش ۱۲۱ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۳۳ میلیارد ریال سود خالص داشت در ۹ ماهه ۱۰۳۹ میلیارد ریال فروش ، ۳۱۹ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۳۰۰ میلیارد ریال سود خالص داشته که گزارش خوبی در حوزه عملیاتی است به نظر گزارش خوبی زده است و با همین روند ۴۰۰۰ ریال را شاید بتواند برسد.

دحاوی

افزایش سرمایه دحاوی از سود انباشته ۲۰۰% … گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي براي حفظ نقدينگي و جلوگيري از خروج آن به منظور تامين سرمايه درگردش که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *