سفار

سفار در ۹ ماهه با تحقق سود ۱۰۸۰ ریالی مواجه شده سهم ۶ماهه ۷۰۰ ریال سود محقق کرده بود تا حدودی خطی پیش رفته . سهم درگزارش ۳ماهه با فروش۲۴۶ میلیارد ریالی ، سود عملیاتی۵۰ میلیارد ریالی و سود خالص ۷۵ میلیارد ریالی در نهایت به ازای هر سهم ۳۲۲ ریال محقق کرده بود در ۶ماهه ۱۱۹ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۶۳ میلیارد ریال سود خالص دارد در ۹ ماهه سود عملیاتی ۲۳۴ و سود خالص ۲۵۱ میلیارد ریال بوده است به نظر در سود عملیاتی ۳ماهه سوم پیشرفت بسیار خوبی داد.

پارسان

در مورد نرخ اوره مهر ماه ۹۸ به نتیجه رسید و از این به بعد قیمت در بورس کالا مشخص می شود .مطالبات شرکت ها باید در بودجه سال ۹۹ پیش بینی شود . شروع این موضوع را سعی کردیم از ۱ مهر ۹۷ باشد . تلاش میکنیم این موضوع در بودجه پرداخت باشد .
در مورد قطعی گاز : از چهارشنبه هفته قبل به دلیل موج سرما احتمالا تا دوشنبه این موضوع قطع می شود . یکشنبه یا دوشنبه گاز وصل می شود.

کویر

کویر و خبرخوب افزایش سرمایه ۳۵۰% … گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته به منظور اجراي طرح توسعه ذوب و ريخته گري که متناسب با پيشرفت فيزيکي و منابع مورد نياز طرح انجام خواهد شد که در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *