بزاگرس

بزاگرس در ۹ ماهه از مدت مشابه قبل ۲۹% بهتر بوده که ان را هم باید مدیون سود های غیرعملیاتی باشد ولی در هر صورت در ۹ ۲۲۰ ریال محقق کرده . ۹ ماهه با ۵۸۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۶۰۷ میلیارد ریال سود خالص مواجه بوده در ۶ ماهه با ۴۹۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۵۰۶ میلیارد ریال سود خالص به ازای هر سهم ۱۶۹ ریال سود محقق کرده بود . خیلی بازار البته به سود اوری سهم نگاه نمیکند …

بسویچ

بسویچ در گزارش ۶ ماهه تلفیقی حسابرسی شده ۱۱۷۴ ریال محقق کرده بود . در ۹ ماهه اصلی سود به ۱۰۱۰ ریال رسیده است .
در این سهم ۳ماهه با فروش ۷۰۱ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۲۲۲ میلیارد ریالی و سود خالص ۱۶۸ میلیارد ریالی ۲۸۱ ریال محقق کرده بود در ۶ ماهه فروش به ۱۵۹۷ میلیارد ریال رسید ، سود عملیاتی ۸۹۱ و سود خالص ۶۹۴ میلیارد ریال بود و در خشان بود در ۹ماهه فروش به ۲۷۷۷ میلیارد ریال سود عملیاتی ۱۲۶۴ و سود خالص ۱۰۱۰ میلیارد ریال بوده و به اندازه ۳ ماهه دوم عالی نبوده باید صبر کرد ۱۲ماهه را دید چرا که فصلی پیش می رود.

وسبحان ملک فردوس را فروخت

شرکت نسبت به خرید چهار واحد ساختمان با موقعیت اداری واقع در خیابان نیاوران به متراژ ۲٫۸۵۶ متر مربع اقدام نموده است که تسویه کل ثمن معامله به مبلغ ۱،۴۷۳،۶۹۶ میلیون ريال از طریق واگذاری ملک بلوار فردوس به مبلغ ۱،۱۹۰،۰۰۰ میلیون ريال و پرداخت مبلغ ۱۱۸،۰۰۰ میلیون ريال به طور نقد و مابقی در زمان انتقال و واگذاری قطعی چهار واحد فوق خواهد بود . لازم به ذکر است سود حاصل از فروش زمین بلوار فردوس مبلغ ۸۳۷،۰۵۲ میلیون ريال خواهد بود.

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *