خراسان

خراسان مبلغ ۷۶۶,۹۵۰ ميليون ريال مربوط به مابه‌التفاوت ميانگين وزني ماهانه نرخ اوره فروش‌رفته در بورس كالا در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۷ و مبلغ ۹۰۷،۷۳۴ ميليون ريال بابت مابه‌التفاوت نرخ حداقل وزني ماهانه اوره در بورس كالا در نه ماهه سال ۱۳۹۸ نسبت به نرخ تكليفي به ازاي هر كيلوگرم كود اوره تحويلي به شركت خدمات حمايتي كشاورزي و اتحاديه‌هاي تعاوني روستايي كشاورزي ايران وابسته به وزارت جهاد كشاورزي مي‌باشد.

طي مصوبه شماره ۹۰۶۷۸/ت ۵۶۱۵۱۳ﻫ مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ هيئت وزيران، قيمت فروش كود اوره به شركت خدمات حمايتي كشاورزي را در كيسه ۵۰ كيلويي درب واحد توليدي و تحويل به شركت خدمات حمايتي كشاورزي به مبلغ ۳۹۸,۱۲۵ ريال مصوب شده و مقرر گرديده سازمان برنامه و بودجه كشور مابه التفاوت حداقل قيمت كشف شده در بورس كالا در شش ماهه گذشته با قيمت فروش شركت‌هاي پتروشيمي به بخش كشاورزي را پس از حسابرسي يارانه‌اي در لوايح بودجه سنواتي پيش‌بيني نمايد تا پس از تصويب و تخصيص اعتبار توسط وزارت جهاد و كشاورزي در اختيار شركت‌هاي مذكور قرار گيرد.

با عنايت به بيست و چهارمين جلسه كارگروه تنظيم بازار در تاريخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ مبني بر الزام فروش كود اوره بر مبناي نرخ‌هاي بورس كالا و راي قبلي ديوان عدالت اداري به شماره دادنامه ۵۰۵ مورخ ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ و صدور اخطاريه آن در تاريخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ كه كارگروه تنظيم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت را موظف نمود ظرف هفت روز از زمان ابلاغ نسبت به اجراي مفاد كامل دادنامه مزبور اقدام نمايد. پيگيري‌هاي لازم جهت اجراي مصوبه دولت از تاريخ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ و نيز وصول مطالبات در اين خصوص در جريان است .

نکته مهم برای ۳ ماهه اول سال بعد : انجام تعميرات اساسي در سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۸ به سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ موكول گرديد
سیاست تقسیم سود ۹۰% است.

فلامی

در مجمع فلامی گفته شد
۱-در یکماه گذشته شرکت با وارد کردن فولاد از هندوستان با خطوط قدیمی خود در حال تولید است و تولید مونتاژی انجام نمی دهد. حاشیه سود تولید از این روش بالاتر است و برای شش ماه آینده ماده اولیه مورد نیاز تامین شده است.
۲-لامیران در حدود یک چهارم بازار کشور را در اختیار دارد. بقیه تیغ های موجود در بازار به صورت قاچاق وارد می شود و شرکت مجبور است برای حفظ بازار، قیمت هایی در حدود رقبا ارائه دهد.

۳-زمین ۱۶ هزار متری فعلی خاوران در رهن بانک است و دو سال آینده از رهن خارج شده و مدیریت در ارتباط با فروش یا نگهداری این زمین تصمیم خواهد گرفت. شرکت برنامه ای برای افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ندارد.
۴-به زودی برنامه افزایش سرمایه ۱۴ میلیارد تومانی از محل سود انباشته بر روی کدال خواهد نشست.
۵- در نهایت ۱۲۰ تومان سود به ازای هر سهم تقسیم شد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *