دجابر

دجابر را باید کمی هم تلفیقی نگاه کرد سهمی که در ۶ ماهه تلفیقی حسابرسی شده ۵۸۷ ریال محقق کرده بود در ۶ماهه در سود اصلی این عدد ۱۱۲ و در ۹ ماهه ۱۳۵ ریال شده بود به نظر خیلی نمی شود روی گزارش شرکت اصلی صحبت کرد و باید منتظر درامد سرمایه گذاری ها بود ولی در طول ماه های قبل نیز از نظر عملیاتی حتی از مدت مشابه خود عقب تر بود.

کپشیر

کپشیر ۹ ماهه ۹۹۰ ریال محقق کرد و خوب بود . در ۹ ماهه نسبت به ۹ ماهه قبل بهتر شده است و در سود عملیاتی ۹ ماهه سال قبل ۸۲ میلیارد ریال بوده و امسال به ۱۸۸ میلیارد ریال سود عملیاتی رسیده است.
در ۶ ماهه ۴۴۲ ریال محقق کرده است که در ۳ ماهه ۱۲۳ ریال محقق کرده بود . در ۶ ماهه سود عملیاتی ۸۸ و در ۹ماهه ۱۸۸ میلیارد ریال شده و از کل دوره ۶ ماهه سود عملیاتی قوی تری داشته به نظر گزارش خوبی را زده است.

شکربن

شکربن در ۹ ماهه به سود ۷۸۸ ریالی رسیده که کمی انتظار بیشتر بود . سهمی که در ۶ ماهه ۶۰۸ ریال سود داشته است در ۹ ماهه با سود عملیاتی ۲۸۸ میلیارد ریالی و سود خالص ۱۹۷ میلیارد ریالی متعادل بود . در ۶ ماهه فروش ۱۳۷۲ میلیارد ریال و سود عملیاتی ۱۹۴ میلیارد ریالی و سود خالص ۱۵۲ میلیارد ریالی را داشت . در ۳ ماهه ۶۸۰ میلیارد ریال فروش داشته و سود عملیاتی ۱۰۸ میلیارد ریال بوده و سود خالص ۸۴ میلیارد ریال شده و ۳۳۲ ریال سود محقق کرده بود . مالیات و سایر هزینه های غیرعملیاتی باعث این افت شده است .

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *