فولاد

فولاد در ۹ ماهه با تحقق سود ۸۴۸ ریالی مواجه بود که البته انتظار کمی بیشتر بوده ولی در هر صورت سهمی است که ۶ ماهه ۶۲۶ ریال و ۳ ماهه ۲۹۰ ریال سود محقق کرده بود این سود بدون در نظر گرفتن سود های سرمایه گذاریهاست و اگر ان را حداقلی لحاظ کنیم فولاد در ۹ماهه حوالی ۱۰۰۰ ریال محقق کرده است .
سراغ سهم برویم که در ۳ماهه با فروش ۹۵۷۳۸ میلیارد ریالی ،سود عملیاتی ۴۸۷۰۳ میلیارد ریالی و سود خالص ۳۷۶۵۳ میلیاردریالی مواجه بود .
در ۶ ماهه فروش ۲۰۰۳۳۷ ، سود عملیاتی ۹۷۰۱۶ و سود خالص ۸۱۴۳۵ میلیارد ریال بود
در ۹ ماهه فروش ۲۹۶۱۲۹ ، سود عملیاتی با کمی افت ۱۲۹۴۰۴ میلیارد ریال و سود خالص ۱۰۸۳۸۶ میلیارد ریال شده است .
سهم در ۳ ماهه اول ۹۸ حدود ۴۸۷۰۳ و در ۳ ماهه دوم ۴۸۳۱۳ و در ۳ ماهه سوم ۳۲۳۸۸ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته است.

واحیا

واحیا را باید ۱۲ماهه دید ولی در هر صورت در ۶ ماهه ۹۶ ریال بوده و توضیح داده است درآمد حاصل از سرمايه گذاري ها پس از برگزاري مجامع عمومي عادي ساليانه و بر اساس خلاصه مذاکرات مجامع شرکتهاي گروه شناسايي مي شود و عدد ۴۲،۸۵۰ ميليون ريال مربوط به مابه تفاوت سود سهام مجمع شرکت تکادو مي باشد. خالص درآمد (هزينه) هاي متفرقه عمدتاً مربوط به سود سپرده بانکي مي باشد . پاداش هيات مديره در سرفصل هزينه هاي عمومي, اداري و تشکيلاتي ثبت شده است . افزايش در سر فصل سود سهام پرداختني مربوط به ثبت سود سهام مصوب مجمع مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ مي باشد .

سشرق

سشرق در ۳ماهه موفق به تحقق سود ۵۸ ریالی شده است و در حالی است که ۳ ماهه سال قبل زیان ده بود . در ۳ ماهه امسال ۷۴۱ میلیارد ریال فروش ، ۱۸۶ میلیارد ریال سود عملیاتی ۱۵۳ میلیارد ریال سود عملیاتی دارد.

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *