نطرین

نطرین در گزارش۹ ماهه نسبت به سال قبل از رشد ۱۲۳% در سود برخوردار بوده در ۹ ماهه ۱۶۰۹ ریال سود محقق کرده و عملکرد خوبی داشته سهم ۶ ماهه ۱۰۱۷ ریالی را محقق کرده بودو ر ۳ماهه ۴۷۴ ریال است.
۳ماهه سهم با فروش ۲۹۴ میلیارد ریالی ، سود عملیاتی ۶۴ میلیارد ریالی و سود خالص ۴۷ میلیارد ریالی مواجه بوده . ۶ماهه با فروش ۶۰۵ میلیارد ریالی سود عملیاتی ۱۳۳ میلیارد ریالی گزارش خوبی داشته و به تحقق ۱۰۱۷ ریالی رسید در ۹ ماهه سود عملیاتی با رشدی خوب ۲۰۹ و سود خالص ۶۰ میلیارد ریال رشدو به تخقق سد ۱۶۰۹ ریالی رسیده گزارش خوبی است.

زبینا

زبینا نسبت به قبل متحول شده و در مدت مشابه رشد نزدیک به ۴ برابری سود را دارد . سهم در ۹ ماهه به سود خوب ۶۷۳ ریالی رسیده است سهم در ۶ ماهه با سود ۳۶۱ ریالی مواجه شده بود .
در ۹ ماهه ۱۰۰۵ میلیارد ریال فروش ، سود عملیاتی ۲۰۷ میلیارد ریالی و سو د خالص ۲۶۹ میلیارد ریالی رسید
زبینا در ۶ ماهه با فروش ۶۱۸ میلیارد ریالی سود عملیاتی ۱۱۳ میلیارد ریالی را داشته و سود خالص به ۱۴۴ میلیارد ریال رسید
در ۳ماهه ۲۸۸ میلیارد ریال فروش و ۳۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و در نهایت ۳۶ میلیارد ریال سود خالص داشت واقعا ۳ ماهه دوم و سوم خوبی داشته است.

کاذر

کاذر ۹ ماهه داده و به تحقق سود بسیار خوب ۹۶۵ ریالی رسیده تا احتمالا تحقق سود ۱۴۰۰ و ۱۵۰۰ ریالی را داشته باشد . سهم در ۶ ماهه ۵۱۴ ریال سود محقق کرده بود . کاذر ۳ ماهه ۲۶۹ ریال محقق کرد
سود عملیاتی ۳ ماهه ۱۴۸ میلیارد ریال و ۶ ماهه ۲۷۹ میلیارد ریال و ۹ ماهه ۵۲۴ میلیارد ریال است
سود خالص ۱۲۱ میلیارد ریالی در ۳ ماهه و ۲۳۱ میلیارد ریال ۶ ماهه و ۴۳۴ میلیارد ریال ۹ ماهه بوده است . به نظر ۱۴۰۰ ریال سود را بتواند داشته باشد .

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *