شبریز

شبریز در ۹ ماهه به سود ۳۷۶۹ ریالی رسیده است . ۶ ماهه ۲۷۹۹ ریال سود محقق کرده است و وضعیت بد نیست در ۳ ماهه ۱۲۰۱ ریال سود محقق کرده بود .
شبریز در ۳ماهه با فروش ۳۵۳۲۶ میلیارد ریالی وسود عملیاتی ۵۹۳۰ به سود خالص ۴۶۶۳ میلیارد ریالی رسیده .
در ۶ ماهه فروش شبریز ۱۰۹۵۸۵ ، سود عملیاتی ۱۳۵۰۸ و سود خالص ۱۰۸۷۱ میلیارد ریال بود
در ۹ ماهه سود عملیاتی به ۱۸۳۸۹ میلیارد ریال رسیده و سود خالص به ۱۴۶۳۸ میلیارد ریال رسیده . خیلی عدد بدی هم نیست چون نفتای شبریز کم بوده است . با احتساب سود غیرعملیاتی سرمایه گذاری هابه نظر ۴۰۰۰ ریال ۹ ماهه ساخته …

لابسا

لابسا فصلی عمل میکند ولی در هر صورت در دی به فروش ۱۳۶ میلیارد ریالی رسید و افت کرد … در اذر کمی کمتر از ابان بوده در اذر با فروش ۲۷۷ میلیارد ریالی مواجه بوده است عمده فروش بخاری بوده .
سهم آبان خوبی داشته است و فروش ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است که لباسشویی نقش مهمی در ان داشته در مهر ۱۳۹ میلیارد ریال فروش زده بود .و جمع فروش۱۰ ماهه ۲۰۱۴ میلیارد ریال است و میانگین فروش ماه های قبل ۲۰۹ میلیارد ریال است.

غگلستا

غگلستا و شفاف سازی … ند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشي از تحليل و تصميم سرمايه گذاران و عرضه و تقاضا سهام در بازار مي باشد.سهامداران و سرمايه گذاران محترم به اين نکته توجه داشته باشند که روند سودآوري سهم را حتما مدنظر قرار داده و با شايعاتي که در فضاي مجازي است اقدام به خريد و فروش نکنند.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *