جم

جم در دی با فروش خوب ۱۰۳۱۷ میلیارد ریالی را مواجه بوده نرخ فروش اتیلن ۶۵,۷۹۵,۸۱۱ و نرخ پلی اتیلن سنگین ۹۴,۵۶۵,۳۲۳ ریال است  آذر هم مثل ابان و ماه های قبل بوده و ۹۹۲۳ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش اتیلن ۶۶,۲۲۴,۶۹۸ و نرخ پلی اتیلن سنگین ۹۴,۵۰۸,۲۱۳ ریال است که هر دو افت کرده !!ابان نیز شبیه ماه های قبل بود و ۱۰۵۷۰ میلیارد ریال فروش داشت نرخ فروش اتیلن ۷۰,۲۲۴,۴۵۸ و نرخ پلی اتیلن سنگین ۹۹,۵۰۸,۱۸۳ ریال
در مهر با فروش ۱۰۹۵۶ میلیارد ریالی مواجه بود . نرخ فروش اتیلن ۷۰,۳۴۵,۸۶۳ و نرخ پلی اتیلن سنگین ۹۸,۵۵۸,۲۲۰ ریال بود .۱۰ ماهه ۱۱۱۸۵۹ میلیارد ریال فروش داشته . میانگین فروش۹ ماهه قبل ۱۱۲۸۲ میلیارد ریال بوده است.

شسینا

شسینا در مهر با افت ۵۱ میلیارد ریال در ابان این عد ۶۵ میلیارد ریال شده و اذر به عدد بهتر ۷۰ میلیارد ریالی رسید دی دی این عدد ۶۲ میلیارد ریال بوده و افت کرده جمع فروش ۱۰ ماهه ۶۵۳ میلیارد ریال است . میانگین فروش ۹ماهه گذشته ۶۵ میلیارد ریال بوده و همین حوالی است
در توضیح اورده است توليد فرمالين در دي ماه ۱۳۹۸ مقدار ۴,۸۷۱ تن که مقدار ۲,۰۱۱ تن بابت فرمالين کارمزدي ، مقدار ۱,۲۳۰ تن در هگزامين , ۱,۱۴۲ تن در پارافرمالدئيد مصرف شده است .

پسهند

پسهند در مهر فروش با ۱۳۷ میلیارد ریال و نرخ فروش نیز با کمی افت ۴۹۹,۵۰۳,۸۱۷ ریال شد
ابان فروش با کمی افت ۱۲۰ میلیارد ریال و نرخ فروش ۵۴۶,۵۴۹,۲۹۶ ریال . اذر با فروش ۱۲۲ میلیارد ریالی و نرخ فروش ۵۵۴,۱۸۸,۰۷۳ ریالی مواجه بوده در دی این عدد ۱۲۵ میلیارد ریال شده و نرخ فروش ۵۸۹,۹۲۷,۵۳۶ ریال است . جمعا در۱۰ ماهه ۱۱۵۹ میلیارد ریال فروش زده است که میانگین فروش ماهانه ۹ماه اول ۱۱۵ میلیارد ریال است .

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *