کنور

کنور چند وقتی است که بسیار خوب عمل میکند گزارش دی ماه بسیار خوبی داشته است. در مهر فروش به ۸۳۹ میلیارد ریال رسیده. کنسانتره ۶,۵۸۷,۵۳۰ و گندله۹,۴۸۹,۱۳۳ ریال است .  در ابان این عدد ۴۴۵ میلیارد ریال بوده و کنسانتره ۹,۴۸۹,۱۳۹ گندله ۶,۴۶۰,۶۸۵ ریال شده است
اذر با رشد فروش به ۶۴۵ میلیارد ریال رسیده نرخ گندله ۹,۴۸۹,۱۴۳و کنسانتره ۶,۶۱۲,۱۷۸ ریال است  در دی با فروش بسیار خوب ۱۰۳۹ میلیارد ریالی عدد بالایی داشت نرخ گندله ۸,۸۹۹,۱۳۶ و نرخ کنسانتره ۶,۷۴۰,۷۰۸ ریال بوده که با افت اندک همراه شده است. جمع فروش۱۰ ماهه ۶۳۳۴ میلیارد ریال است.دقت کنید میانگین فروش ۶۰۰ میلیارد ریال بوده و دی ماه خوبی داشته . گزارش عالی است.

حپارسا

حپارسا در دی با افزایش به درامد ۱۳۴ میلیارد ریالی رسیده . اذر کمی کاهشی شده و ۱۱۳ میلیارد ریال درامد داشت در آبان در دومین ماه سال مالی به فروش ۱۳۱ میلیارد ریالی رسیده و جمعا ۴ماهه ۵۲۲ میلیارد ریال درامد داشته است در سال قبل میانگین فروش شرکت ماهیانه ۱۱۵ میلیارد ریال بوده است .

زکشت

زکشت دی دی با فروش ۴۸ میلیارد ریالی افت کرد . در اذر با فروش خوب ۸۴ میلیارد ریالی مواجه بود . و عملکرد خوبی داشت ابان در حد مهر ظاهر شده و ۵۹ میلیارد ریال درامد داشته سهم مهر با درامد ۵۶ میلیارد ریالی داشته جمع فروش۱۰ ماهه این سهم ۵۴۵ میلیارد ریال است خیلی گزارش جذابی برای دی نداشته است.

بتا سهم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *