ستران

ستران در کل ابان و اذر خوبی نداشته و در دی هم شبیه اذر فروش داشته است.سهم در مهر ۲۴۴,۵۰۱ تن با نرخ ۱,۹۰۴,۳۶۰ ریال فروش داشته است و ابان با فروش نه خیلی خوب ۱۸۴,۴۵۳ تنی با نرخ ۱,۹۲۳,۴۰۱ ریالی به مبلغ ۳۵۴ میلیارد ریالی رسید.
در اذر نیز فروش ۳۷۰ میلیارد ریال که از ماه های تابستانی کمتر است در دی با فروش ۱۹۹,۶۷۲ تنی به نرخ ۱,۹۰۸,۶۸۰ ریالی ۳۸۱ میلیارد ریال فروش داشته . جمع فروش۱۰ ماهه ۳۷۴۹ میلیارد ریال است. میانگین فروش ماهانه ۳۸۰ میلیارد ریال است.

خزر

خزر مهر به عدد خوب ۹۱ میلیارد ریالی رسیده و ابان نیز بد نبود و ۷۴ میلیارد ریال فروش داشت . اذر با پرشی عجیب ۱۳۰ میلیارد ریال فروش داشته و دی دوباره فرود امد ۱۰۰ میلیارد ریال فروش داشت و جمعا۱۰ ماهه ۷۰۰ میلیارد ریال فروش داشته میانگین فروش ۹ ماهه گذشته ۶۶میلیارد ریال بوده
نرخ فروش مهر ۱۳۴,۴۵۶,۸۷۶ ریال و ابان ۱۳۰,۵۴۵,۹۹۴ ریال بوده و اذر ۱۴۰,۶۸۳,۶۵۲ ریال و دی ۱۳۴,۰۹۷,۴۵۸ ریال البته اذر فروش موجودی بوده است.

کحافظ

کحافظ در مهر کمی افت کرد و ۸۰ میلیارد ریال فروش زده است.
در سه ماه اخیر صعودی بوده در ابان به ۹۳ میلیارد ریال برگشته و در اذر ۹۷ میلیارد ریال فروش داشته و حالا دی به ۱۱۰ میلیارد ریال رسیده جمع فروش حافظ در۱۰ ماهه ۶۹۱ میلیارد ریال شده است.
میانگین فروش۹ ماهه ۶۵ میلیارد ریال بوده است.
نرخ فروش در مهر ۵۸۰,۵۶۲ ریال و ابان با کمی افت ۵۶۰,۲۰۸ ریال و اذر ۵۵۷,۳۲۳ ریال و دی با رشد خوب ۶۲۷,۹۹۵ ریال شده است.
در ۲ ماهه اخیر گزارش های خوبی زده هم در مقدار هم درنرخ.

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *