شیراز

شیراز هم مثل بقیه اوره سازها عالی بود و ۴۹۰۷ میلیارد ریال فروش داشته است در نرخ صادرات ۲۲,۰۲۳,۷۴۲ ریال بوده و ۱۶۸ هزار تن صادر کرده است . شیراز در اذر کمی کمتر فروخت و ۳۳۶۱ میلیارد ریال فروش زد.
در اذر نرخ ۲۱,۲۲۳,۵۱۸ و ۱۰۶ هزار تن صادرات داشته . در ابان فروش خوب ۴۲۱۵ میلیارد ریالی را داشت در ابان ۱۵۳ هزار تن با نرخ ۲۰,۱۳۲,۲۵۵ ریال صادر کرده است . در مهر هم ۳۷۴۸ میلیارد ریال فروش داشت .سهم ۱۰۹,۵۶۸ تن با نرخ ۲۰,۸۰۸,۹۷۷ ریال صادر کرده بود .
در مجموع۱۰ ماهه ۳۳۲۷۵ میلیارد ریال فروش زده که عدد خوبی است و انصافا اوره ای ها عالی بودند.

سهگمت

سهگمت در دی در اخرین ماه سال مالی به فروش ۲۴۱ میلیارد ریالی رسیده و از اذر کمتر است . صادرات دی فقط ۸۷ میلیارد ریال بوده است . اذر با درامد بسیار خوب ۳۸۹ میلیارد ریالی مواجه بوده است . نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال صادرات داشت .
آبان ۲۱۵ میلیارد ریال فروش زده بود و در مهر ۳۱۳ میلیارد ریال فروش داشت . در ۱۲ماهه فروش ۳۰۲۰ میلیارد ریال فروش داشته است.

کگل

کگل در دی کمی کمتر شده و ۹۹۲۰ میلیارد ریال فروش داشته است . در اذر نیز بد نبود و ۱۰۲۳۶ میلیارد ریال فروش داشت
مهر به فروش ۱۰۲۳۳ میلیارد ریالی رسیده و ابان ۱۲۳۳۱ میلیارد ریال فروش داشت اذر به ۱۰۲۳۶ میلیارد ریالی رسیده و دی ۹۹۲۰ میلیارد ریال است تا جمع۱۰ ماهه فروش ۱۰۶۰۸۹ میلیارد ریال شود .
نرخ گندله در تیر ۸,۹۱۹,۳۵۱ ریال مرداد این عدد ۸,۹۷۷,۳۶۳ ریال ، شهریور با رشدی خوب ۹,۴۳۲,۲۵۴ ریال و مهر ۹,۴۸۷,۹۸۴ ریال و ابان ۹,۴۸۸,۸۰۳ ریال و اذر با افت !!! ۸,۸۹۸,۵۵۸ ریال و دی با کمی رشد ۸,۸۹۳,۰۹۵ است .

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *